تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۳۷۷۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تهامی تهدید به افشاگری کرد/آبروی استقلال اهواز رفته است
ابراهیم تهامی سرمربی و بازیکن پیشین استقلال اهواز در گفت وگویی پیش بینی کرد این تیم به لیگ پایین تر سقوط می کند.
 استقلال اهواز پس از سقوط به لیگ یک نتوانسته تا کنون نتایجی در خورنامش بگیرد، تغییرات متمادی در کادرفنی و البته ابهام در یارگیری بازیکنان اصلی ترین عاملان این فاجعه هستند تا تیمی که روزی برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگید بدون برد و با باخت های متوالی در انتهای جدول لیگ یک کشور قرار بگیرد. ابراهیم تهامی از جمله مربیانی است که امسال هدایت استقلال اهواز را برای مقطع کوتاهی در دست گرفت و سپس به سمت مدیرتیم های پایه رسید. این بازیکن سابق تیم ملی به ایسنا می گوید:


با فریب تیم را از من گرفتند

زمانی که من مربی استقلال اهواز شدم، این تیم را با فریب از من گرفتند، آن هم با این بهانه که به من رسیدگی می کنند، در حالی که به قول‌های‌شان عمل نکردند.نمی دانم چرا با من که این همه زحمت کشیده ام به این صورت رفتار می کنند؟ من بسیار ناراحت هستم. البته ممکن است که این هفته دوباره هدایت این تیم را بر عهده بگیرم و اگر به این صورت شد، مطمئن باشید به هیچ کسی اجازه نمی دهم دوباره این تیم را از من بگیرد، به جز در یک حالت که حق و حقوق من را بدهند.
 

قول های مدیرعامل عملی نشده است

کارون یعقوبی، مدیرعامل باشگاه زمانی که خواست تیم را از من بگیرد، یکسری قول ها به من داد که متاسفانه دو ماه و نیم است که به قول هایش عمل نکرده است. من کمی به مشکل برخورد کرده ام و قرار بود که از نظر مالی به من کمک شود. من حق و حقوقی را از سال گذشته که در لیگ برتر بودیم و امسال نیز، از این باشگاه می خواهم که آن را به من نداده‌اند. من 29 سال است که در کنار این تیم هستم و واقعا آیا گناه کرده ام که با این اسم و رسمم کنار این تیم هستم؟ این رفتار درست نیست.

 
گفتند آقای سرمربی پول می آورد

 دو ماه و نیم پیش قول دادند که به تو کمک می کنیم و کنار بکش و می خواهیم آقای میرزاییان را به عنوان سرمربی بیاوریم و او نیز قرار است کمک هایی به ما و تیم داشته باشد. در واقع هم من را فریب دادند و هم به من دروغ گفتند، چرا که به من گفتند این آقا می خواهد برای تیم پول بیاورد، در حالی که به این صورت نشد. به هر حال من هم گفتم این باشگاه را دوست دارم و اگر قرار است به بازیکنان و خود من کمکی شود، خوب است و تیم از این بحران نجات پیدا می‌کند. در هر صورت آن ها به این صورت تیم را از من گرفتند. متاسفانه نه به بازیکنان و نه به من پول دادند و تا امروز نیز برای پرداخت حق و حقوق من، امروز و فردا و شنبه و یکشنبه می‌کنند. تاکنون به من و بازیکنان پولی نداده‌اند.


این مربیان کجای فوتبال بوده اند؟

 اصلا این مربیان کجای فوتبال بوده اند که اکنون سرمربی یک تیم شوند؟ بر اساس چه حساب و کتابی وارد این تیم شده اند؟ پس مساله ای بوده است و من بالاخره یک چیزهایی را فاش می کنم و نمی گذارم وضعیت به این صورت بماند. من 29 سال زحمت کشیدم و تمام مردم خوزستان به ویژه اهوازی ها این موضوع را می دانند.وضعیت تیم اصلا خوب نیست؛ زمانی که آقای فرزانه رفت، قرار شد که من سرمربی تیم شوم و یک هفته ای هم که تیم در اختیار من بود، به نظرم ساختار دفاعی تیم را درست کردم و فقط در یک بازی گل نخوردیم که همان دیداری بود که من مربی تیم بودم ولی هفته بعد، مدیرعامل باشگاه، آقای میرزاییان را آورد که متاسفانه هیچ کارایی نداشت و بلد هم نبود که باید چه‌کار کند. او می خواست تمرینات تیم های رئال مادرید و بارسلونا را در تیم پیاده کند، در حالی که این تمرینات را به تیمی می‌دهند که امکانات و زمین فوتبال داشته باشد و بازیکنان آن نیز در خوابگاه گرسنه نباشند، نه به تیم ما.

بازیکنان بدون غذا تمرین می کردند

میرزاییان صبح و عصر تمرین می گذاشت و به بازیکن ظهر غذا نمی دادند و با این وضعیت به تمرین عصر می آمدند. آیا او نباید سوال می پرسید که بچه ها غذا خورده اید یا نخورده اید؟ اگر مربی خوبی است، پس چرا این موضوع را سوال نمی کرد و چرا نمی پرسید که بچه ها در خوابگاه راحت هستید یا خیر؟ او فرد خوبی است ولی او هم اگر کمی دقت کند متوجه می شود که کار اشتباهی انجام داد که دوباره به تیم برگشت. من تعجب می کنم کسی که ابتدای فصل تیم را بست و بعد به آن شکل او را کنار گذاشتند، چرا دوباره به این تیم برگشت؟ پس باید یک چیزهایی باشد. به هر حال سجادیان نباید هدایت تیم را قبول می کرد. من سوالم این است که چگونه این مربیان را به این تیم می آورند؟

 همه چیز را فاش می کنم
اگر هم داشته باشند نمی توانند دانش فنی شان را در این تیم پیاده کنند، چرا که باید امکانات تیم درست باشد. من یک روز این چیزها را فاش می کنم. بالاخره روزی می رسد که همه چیز را بگویم و این روز هم نزدیک است. من خیلی از مسایل را رو می کنم. من از هیچ کسی نمی ترسم و فقط از خدا می ترسم.

 نمی دانم چه کاره هستم
 من خودم هم نمی دانم در این تیم چه کاره هستم؛ یک روز به من می گویند مشاور عالی مدیرعامل هستی، یک روز می گویند مدیر فنی تیم و یک روز هم می گویند مدیر تمام رده های سنی باشگاه هستی.  من از مسوولان سیاسی و ورزشی استان هم ناراحت هستم و چرا می گذارند در این باشگاه هر کسی برای خودش ببرد و بدوزد و چرا کسی نیست که بگوید مشکل ابراهیم تهامی چیست؟ و بیاید دردش را به ما بگوید.
 
آبروی استقلال اهواز رفته است
 این تیم باید این قدر خار و ذلیل شود که با نتایجش آبروی استان را زیر سوال ببرد؟ من کاری به سه تیم لیگ برتری استان ندارم و حرمت این تیم ها به جا است ولی استقلال اهواز یک تیم محبوب استان و یک تیم شناخته شده در ایران است و درست نیست که افرادی با شخصیت این تیم و استان بازی کنند و من از این موضوع ناراحت هستم. چرا مسوولان سیاسی و ورزشی استان ساکت هستند؟ آبروی باشگاه که رفته هیچ، آبروی استان هم در حال رفتن است. اگر به همین صورت ادامه دهند، فکر نکنم این تیم در لیگ یک بماند.
 
یک روز حقم را می گیرم
  به هر حال من از نوع رفتارهایی که با من شده است، ناراحت و گله‌مند هستم و آن را متناسب با شخصیتم نمی‌دانم. در این تیم برای من ارزش قائل نشدند. آن ها من را از این تیم دور کردند تا من در جریان کارهایی که می خواهند انجام دهند، قرار نگیرم ولی من از این تیم دور نمی شوم، چرا که زندگی ام را برای استقلال اهواز گذاشتم و پای آن هم می‌ایستم. من یک روز حق این تیم را می‌گیرم.من با بازیکنان رابطه خوبی دارم و اگر از تک تک آن ها سوال کنید، این را متوجه می‌شوید. من دلم برای این تیم می سوزد. باید نشستی با مدیرعامل باشگاه داشته باشم که بدانم تکلیف من چیست./ورزش سه

:
:
:
آخرین اخبار