تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۳۷۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ذوب‌آهن0 - ملوان0؛ طلسم دروازه انزلي پابرجا ماند
بازي رفت دو تيم در انزلي 6گل داشت اما بازي برگشت گلي به ثمر نرسيد تا دروازه ملوان براي ششمين هفته متوالي بسته بماند.

http://u.goal.com/147600/147619hp2.jpg

ليگ برتر ايران- جام خليج فارس

هفته بيست و دوم

ذوب‌آهن اصفهان- ملوان انزلي

نتيجه بازي رفت: ملوان 3- ذوب‌آهن 3

چهارشنبه 5بهمن‌ماه 1390- ساعت 15:30- ورزشگاه فولادشهر اصفهان

تماشاگر: كمتر از 200نفر!

داور: سید مهدی سیدعلي

كمك‌ها: محسن فریمانی- بهروز برون

ذوب‌آهن: محمد باقر صادقی – سینا عشوری – حمید شفاعت – حسین ماهینی – محمد صلصالی – الوز دسوزا – اسماعیل فرهادی (علی گودرزی 90) – ایگور کاسترو – محمد قاضی – محمد منصوری (پیام صادقیان 80)– داود حقی

سرمربی : منصور ابراهیم‌زاده

 

ملوان: سید علی حسني صفت – سعید سالارزاده – احمد آهی (مجتبی انصافی 77)– بابک پورغلامی –علیرضا رمضانی – سعید یوسف‌زاده – محسن مسلمان- محمد رجب‌زاده – محمد نزهتی (مهدی دغاغله 85)– محمد حیدری– سیدجلال رافخایی

سرمربی : فرهاد پورغلامی

 

شرح بازی:

نبرد نایب‌قهرمان آسیا و قوی سپید انزلی دو تیم پرحاشیه لیگ یازدهم برای هریک از دو تیم بسیار زیاد حائز اهمیت بود، زیرا آنان برای سر وسامان دادن به وضعیت خود در جدول رده بندی نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار داشتند. ضمن اينكه جدال رافخایی و محسن مسلمان که سالیان نه‌چندان دور در ذوب‌آهن بازی می کردند اهمیت این مسابقه را دوچندان کرده بود.

نیمه اول

آبی‌پوشان انزلی با سوت آغازین داور مسابقه در غیاب فرشید طالبی محروم و سیدمحمد حسینی مصدوم حمله برق‌آسایی را روی دروازه ذوب‌آهن تدارک دیدند که سانتر ارسالی بازیکنان ملوان از جناح راست با ضربه سر سیدجلال رافخایی به صورت نصف ونیمه به بیرون رفت. بعد از این موقعیت ایده‌آل، توپ بیشتر در میانه زمین بین بازیکنان دو تیم بصورت خیلی سرد و کسل‌کننده ردوبدل می‌شد تا دو تیم بدون خلق موقعیت خاصی حوصله اندک هوادار حاضر در ورزشگاه و دیگر مخاطبین را بسر برده باشند.

نیمه دوم:

شاگرادن منصور ابراهیم‌زاده با شروع نیمه دوم چنان طوفانی بپا کردند که اندک کورسوی امیدي نزد تماشاگران زنده شد تا حداقل نیمه دوم مسابقه را جذاب و پرهیجان دنبال کنند. ذوبی‌ها با ایگور کاسترو از سمت راست و شوتزنی محمد قاضی از چپ دروازه سیدعلی حسنی‌صفت را نشانه رفتند. اما از بدشانسی ذوبی‌ها شوت سهمگین قاضی به جای تور دروازه به تیر عمودی دروازه نشست.

آبی‌پوشان انزلی با شروع طوفانی نایب قهرمان آسیا دست وپای خود را جمع کردند و با تعداد بیشتری در زمین خودی یک بازی بسته را در مقابل ذوبی‌ها انجام دادند و چشم به ضدحملات دوختند. سفید و سبزپوشان اصفهانی وقتی راه‌ها ی نفوذ را بسته دیدند، با شوت‌های سرکش اسماعیل فرهادی و کاسترو بخت‌های خود را ازمایش کردند، ولی هیچکدام از شوت‌های این بازیکنان به تور ملوان ننشست تا نتیجه تساوی برای دو تیم بحران‌زده ذوب‌آهن و ملوان در یک بازی سرد و کسل‌کننده توفیری برای هیچ یک از دو تیم ریشه‌دار فوتبال کشور نداشته باشد.

دقایق کلیدی:

3: سانتر ارسالی بازیکنان ملوان از جناح راست با ضربه سر سیدجلال رافخایی به بیرون رفت.

27: ایگور کاسترو در پشت محوطه جریمه ملوان پاس عرضی به محمد قاضی داد که شوت پای چپ قاضی به هدر رفت.

41: ارسال اسماعیل فرهادی بر روی دروازه حسنی‌صفت با دفع سر سعید سالارزاده روبه‌رو شد تا یک موقعیت خوب را از محمد قاضی گرفته باشد.

46: شوت پای چپ محمد قاضی از کنج محوطه جریمه به تیر عمودی دروازه ملوان برخورد کرد.

52: ایگور کاسترو پا به توپ شد و سانتر بی‌نقصی را روی دروازه ملوان بندرانزلی برای محمد منصوری فرستاد، اما بابک پورغلامی آن را دفع کرد تا گلی به سود ذوب‌آهن شکل نگیرد.

68: همکاری خوب اسماعیل فرهادی و محمد قاضی با شوت سرکش محمد منصوری سبب شد تا حسنی‌صفت توپ را در حالت درازکش به داخل زمین دفع کند.

72: شوت سرکش اسماعیل فرهادی سبب شد تا توپ به شکل خطرناکی از روی تیر افقی به بیرون برود.

اتفاق ویژه:

وقتی محمد قاضی در یک برخورد فیزیکی احمد آهی را نقش بر زمین کرد، کادر فنی ملوان به‌خاطر مصدومیت شدید آهی مجبور شد تا وی را از زمین مسابقه خارج کند. اما اندک تماشاگر حامی ذوب‌آهن با سر دادن شعار "ملوان ضدفوتبال" مراتب اعتراض خود را اعلام نمودند!!
:
:
:
آخرین اخبار