تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۱۳۸۳۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس نظام صنفی کشاورزان استان خوزستان:
طرح 550 هزار هکتاری می تواند خوزستان را ثروتمند ترین استان کشور کند
با اجرای صحیح این طرح بدون نیاز به منابع طبیعی ثروتمند ترین استان کشور خواهیم شد من به نمایندگی از کشاورزان استان از اجرا کنندگان این طرح نهایت قدر دانی را می کنم
رییس نظام صنفی کشاورزان استان خوزستان  در باره اجرای طرح 550هزار هکتاری گفت: با اجرای صحیح این طرح بدون نیاز به منابع طبیعی ثروتمند ترین استان کشور خواهیم شد من به نمایندگی از کشاورزان استان از اجرا کنندگان این طرح نهایت قدر دانی را می کنم. دولت کنونی نیز با فشار وارد کردن دراین شرایط سخت و پیگیری و نظارت های مستمر توانست این طرح را تا به اینجا خوب پیش ببرد.

مسعود اسدی  در یک نشست خبری  ضمن تقدیر از شمایلی زاده،افزود: با پیگیری های صورت گرفت که باعث تغییر در مدیریت به شیوه صحیح در این طرح شد؛ جا دارد از شمایلی زاده در خصوص ایجاد یک مدیریت صحیح که باعث روی ریل افتادن این طرح شده است تشکر کنم. زیرا که با مدیریت غلط سرمایه کلان استان نابود می شد.

وی نظارت های جهاد نصر را قابل قبول اعلام کرد و اظهار داشت:  اشکالات  وارده در این طرح در حال رفع شدن هستند و این پیگیری و نظارت های صحیح نشان از قابلیت مدیریتی مهندش شمایلی زاده دارد. وی  اظهار داشت:  مقاومت های شدید جهت ایجاد موانع بر سر راه این طرح از سوی مدیریت قبل وجود دارد که منافع آن ها را به خطر انداخته است.

اسدی بد عهدی وزارت نیرو در راستای اختصاص ندادن منابع آبی کافی  به فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری را محکوم کرد و گفت: وزارت نیرو برای تامین آب فاز دوم فقط برای 110 هزار هکتار قول همکاری دادند و این یک نوع بی انصافی و بد قولی است که پیگیر بودن مردم در این رابطه جهت ضایع نشد حقوق خود را می طلبد.

رئیس مجمع ملی تشکل های کشاورزی  با اعلام اینکه لازم است که نگاه مسئولین نسبت به صنایع تبدیلی  تغییر کند تصریح کرد: تامین آب برای نخلستان های شادگان یک مسئله واجب و حیاتی است و با توجه به اینکه خرما در شمار محصولات تبدیلی است می تواند به مانند نفت تولید ثروت کنند  پس لازم  است قوانین دشوار، عدم کمک های بانکی تغییر کنند تا سرمایه گذاران پای کار بیایند.
:
:
:
آخرین اخبار