تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۳۸۴۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیام تسلیت رئیس‌جمهوری به مناسبت درگذشت مادر شهیدان آقاجری
رییس‌ جمهوری در پیامی درگذشت مادر شهیدان لهراسب، ظهراب و اسکندر آقاجری را تسلیت گفت و افزود: آن بانوی فداکار با ایمان از آموزه‌های مکتب اهل بیت (ع) فرزندانی مؤمن تربیت و برای سرافرازی اسلام و انقلاب، روانه میدان جهاد کرد
رییس‌ جمهوری در پیامی درگذشت مادر شهیدان لهراسب، ظهراب و اسکندر آقاجری را تسلیت گفت و افزود: آن بانوی فداکار با ایمان از آموزه‌های مکتب اهل بیت (ع) فرزندانی مؤمن تربیت و برای سرافرازی اسلام و انقلاب، روانه میدان جهاد کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در بخشی از این پیام آورده است: درگذشت حاجیه خانم امری مادر صبور و بزرگوار سه شهید والامقام دفاع مقدس لهراسب، ظهراب و اسکندر آقاجری موجب تألم و تأثر خاطر شد.

رییس جمهوری در این پیام افزوده است: آن بانوی فداکار با ایمان عمیق، همت بلند و پیروی از آموزه‌های مکتب اهل بیت (ع) فرزندانی مؤمن تربیت و برای سرافرازی اسلام و انقلاب، روانه میدان جهاد کرد.

روحانی در پایان، این مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفته و از درگاه ایزد منان برای ایشان رحمت واسعه الهی و هم‌نشینی با فرزندان شهیدشان و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

شهیدان لهراسب آقاجری در 21 خرداد ماه سال 61 در دارخوین، ظهراب آقاجری در 29 بهمن 64 در فاو (عملیات والفجر 8) و اسکندر آقاجری در تاریخ 29 فروردین 67 در منطقه فاو (پدافندی) به مقام شهادت نائل شدند.
:
:
:
آخرین اخبار