تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۳۸۵۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار شادگان خبرداد:
احداث همزمان ۴ جایگاه عرضه سوخت در شادگان
معاون فرماندار شادگان از احداث همزمان چهار جایگاه عرضه سوخت در این شهرستان خبر داد
معاون فرماندار شادگان از احداث همزمان چهار جایگاه عرضه سوخت در این شهرستان خبر داد.

نعمت اله آلبوغبیش صبح امروز در جلسه کمیته سوخت شهرستان شادگان، علت تاخیر و عدم راه اندازی جایگاه سوخت بخش دارخوین را  نبود سیستم مخابراتی در محل عنوان و اظهار کرد: موضوع از طریق استان درحال پیگیری است و در صورت أخذ مجوز نصب تجهیزات مخابراتی لازم، به زودی این جایگاه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: دومین جایگاه عرضه سوخت در حال احداث در مسیر خور دورق است و با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی مجری آن متعهد شده آن را تا پایان سال جاری تکمیل و راه اندازی کند.

آلبوغبیش یادآور شد: عملیات اجرایی احداث جایگاه های عرضه سوخت شهر خنافره و دهستان بوزی نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال انجام است و در صورت فعال شدن این جایگاه ها، مشکلات عرضه سوخت شهرستان به کلی مرتفع خواهد شد.

وی بیان کرد: به منظور رفاه حال رانندگان دو جایگاه CNG در محدوده شهر شادگان در دو منطقه در مجاورت جاده کمربندی و پارک سید محمود با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی درحال پیگیری و احداث است.

معاون فرماندار شادگان در پایان با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل جایگاه های عرضه سوخت در دست احداث بیان کرد: به مالکان این جایگاه ها ابلاغ شده که در صورت تعلل و تاخیر در احداث، مجوز آنان باطل خواهد شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار