تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۳۸۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر عامل موسسه جهاد نصر:
اجرای طرح 550هزار هکتاری مانع انتقال آب می شود
این طرح می تواند بر توسعه استان یک سند تاریخی جهت تخصیص آب برای خوزستان باشد تا برداشت آب از سرشاخه ها دیگر صورت نپذیرد
مدیر عامل موسسه جهاد نصر در خصوص تخصیص منابع آبی به فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری گفت: فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری از سال 93  توسط استاندار، نمایندگان مجلس، مسئولین جهاد کشاورزی و موسسه جهاد نصر پیگیری شد. پیگیری های این جمع به مراحل خوب نزدیک به هدف رسیده است.

یداله شمایلی زاده در خصوص مشکلات پیش آمده با وزارت نیرو در خصوص میزان تخصیص آب فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری عنوان کرد: مشکل کوچکی بین وزارت نیرو  و وزارت جهاد کشاورزی به وجود آمده است که با تشکیل جلسات هماهنگی طی هفته های آینده رفع خواهد شد.

وی خبر داد: در رابطه با موضوع تخصیص  منابع آبی طرح 550 هزار هکتاری، مذاکرات250 هزار هکتار فاز دوم در حال رسیدن به مرحله هماهنگی و تفاهم های قابل قبولی هستیم.

شمایلی زاده این طرح را در توسعه اقتصاد و کشاورزی استان موثر دانست و اعلام کرد: این طرح می تواند بر توسعه استان یک سند تاریخی  جهت تخصیص آب برای خوزستان باشد  تا برداشت آب از سرشاخه ها دیگر صورت نپذیرد. تجهیز شدن آبیاری و انجام کارهای این طرح با تجهیزات مدرن، تولید اشتغال امنیت و صادرات محصوولات کشاورزی نیز از دیگر مزایای این طرح برای ارتقای وضعیت استان است.

مرجع / آراس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
این روش درسته افرین.هر چه سریعتر اقدام کنید
:
:
:
آخرین اخبار