تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۳۸۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشارکت حداکثری زنان خرمشهری در انتخابات
معاون فرماندار خرمشهر خواستار مشارکت و حضور حداکثری زنان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شد.

هوشنگ محمدپور امروز در گفت‌وگو با فارس در خرمشهر اظهار کرد: زنان در طول تاریخ پیروزی انقلاب اسلامی همواره از دوران درخشش و شکوفایی بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: زنان ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله تحمیلی هم‌چنان رشادت‌های بی‌نظیری از خود به جای گذاشته و آن را به نسل جوان منتقل کردند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر تصریح کرد: زنان با عهده‌داری امور خانه و مسئولیت‌پذیری در تربیت فرزندان، پا به پای مردان و هم‌دوش با آنها در سنگرهای حق علیه باطل به مبارزه ایستادند.

وی اضافه کرد: امروز نیز با نزدیک شدن به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید بار دیگر زنان مبارز این شهرستان چون سال‌های دفاع مقدس پرشورتر و باصلابت‌تر در پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند.

محمدپور در ادامه بر لزوم مشارکت و حضور پررنگ زنان در انتخابات آتی مجلس نهم تأکید کرد و گفت: همه ابرقدرت‌ها و کشورهای غربی دست به دست هم داده و درصدد کم‌رنگ نشان دادن حضور و مشارکت مردم در صحنه هستند ولی ما باید هوشیاری خود را در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن حفظ کنیم و با آن مقابله کنیم.

وی با اشاره به اینکه بهداشت روان در خانواده یکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه ویژه‌ای کرد، افزود: مطمئنا مسئولیت بزرگ و عمده خانواده برعهده بانوان است و بهداشت روان خانواده نیز یکی از زیرمجموعه‌هایی بوده که زن در خانه می‌تواند به خوبی آن را محقق کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خرمشهر عنوان کرد: امروز شاغل بودن زنان در خارج از خانه، استفاده از وسایل ارتباط جمعی ارتباط خانواده را کاهش داده است.

وی با بیان اینکه باید زمینه و بستر برای ارتباط بیشتر بین اعضای خانواده فراهم شود، خاطرنشان کرد: مردم ولایت‌مدار این شهرستان، زنان و مردان چون سال‌های استواری و پیروزی انقلاب و دفاع مقدس با فراهم کردن محیطی مملو از وحدت به انتخابات این دوره مجلس در شهرستان، حال و هوایی تازه و پررنگ‌تر می‌بخشند.


:
:
:
آخرین اخبار