تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۳۸۹۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیاری زاده لیست داد
تلاش آبی‌های اهواز برای جلوگیری از سقوط
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز برای جلوگیری از سقوط این تیم به لیگ دسته دوم، لیست بازیکنان مورد نظر خود را تحویل باشگاه داد
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز برای جلوگیری از سقوط این تیم به لیگ دسته دوم، لیست بازیکنان مورد نظر خود را تحویل باشگاه داد.

سیاوش بختیاری زاده از فهرست موردنیاز خود برای ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور رونمایی کرد.

این مربی با سابقه خوزستانی که برای هدایت تیم استقلال اهواز در نیم فصل دوم مسؤولیت فنی این تیم را بر عهده گرفته است، لیست بازیکنان مورد نظرش را به مسؤولان باشگاه استقلال ارائه داد و در انتظار پاسخ مسوولان این تیم خواهد ماند.

بازیکنانی همچون  عادل کلاه‌کج، میلاد زنیدپور، میلاد میداودی، احسان مرادیان، رضا طاهری، حمزه خذیراوی، علی هلیچی، محمد معاوی و چند بازیکن دیگر که سابقه حضور در این تیم اهوازی را دارند، از جمله بازیکنانی هستند که در فهرست بختیاری‌زاده قرار گرفته‌اند.

از بین نفرات حاضر در این لیست، میلاد میداوودی به سیاه‌جامگان مشهد پیوسته است، اما فهرست موردنیاز بختیاری زاده نشان از آن دارد که این سرمربی برای نیم فصل دوم برنامه ویژه‌ای دارد تا از سقوط این تیم به لیگ دسته دوم جلوگیری شود.

این در حالی ست که از پنج روز پیش فصل نقل و انتقالات لیگ دسته اول آغاز شده و تاکنون این تیم اهوازی گامی در این خصوص برنداشته است.

بختیاری زاده همچنین تأکید کرده که به تمامی بازیکنان فعلی استقلال اهواز نیاز دارد و قرار بر فسخ قرارداد هیچ بازیکنی وجود ندارد.

پیش از این باشگاه استقلال اهواز باز هم دستخوش تغییرات بسیاری در سطح مدیریت و فنی شده و ضمن مالکیت ارسوط جهانداری، سیاوش بختیاری زاده نیز به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار