تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۳۹۰۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیست دست‌نشان لو رفت/ بزرگان دیروز، ناجیان امروز نفت می‌شوند!
باشگاه صنعت نفت آبادان قصد جذب لیست موردنظر دست‌نشان برای نیم‌فصل دوم را دارد
باشگاه صنعت نفت آبادان قصد جذب لیست موردنظر دست‌نشان برای نیم‌فصل دوم را دارد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، به دنبال تقویت قوای تیمی خود است.

بر همین اساس نادر دست‌نشان برای جبران نتایج ضعیف این تیم در نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر، قصد دارد با خروج چند بازیکن از لیست خود، بازیکنان دیگری را جایگزین آنان در ترکیب تیم خود کند.

پس از مصدومیت میلاد جهانی و مصطفی احمدی، این مربی شمالی قصد دارد با خروج این دو بازیکن از لیست تیم صنعت نفت، جای را برای به خدمت گرفتن دو بازیکن دیگر باز کند.

خبرها از باشگاه نفت آبادان حاکی از آن است که سرمربی این تیم از سه بازیکن خارجی این تیم نیز رضایت ندارد و دست‌نشان قصد دارد دنی سانتویاٰ، رشید البی و برونو الیویرا را از فهرست تیم خود خارج کند.

بر اساس اخبار جسته و گریخته از باشگاه نفت، آبادانی ها قصد دارند با آرش افشین، مهدی بدرلو، هادی عقیلی، محمد آرام طبع و علیرضا نورمحمدی وارد مذاکره شوند.

باید منتظر ماند و دید که آیا نفتی‌ها با این نام‌های آشنا و البته پای به سن گذاشته و باتجربه به توافق خواهند رسید و یا فهرستی متفاوت با این نام‌ها جذب تیم نفت آبادان خواهند شد.

این در حالی‌ است که تمرینات نفتی‌ها برای نیم فصل دوم از روز گذشته آغاز شده است و در حالی که تنها 10 روز تا آغاز این رقابت‌ها باقی‌مانده است، نه خبری از لیست مازاد این تیم به گوش می‌رسد و نه رخدادی در خصوص جذب بازیکن از این باشگاه.

تیم فوتبال نفت آبادان در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال کشور، چهارشنبه 22 دی‌ماه در آبادان میزبان صبای قم خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار