تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۳۹۰۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
۵۷ دارالقرآن آموزش و پرورش در خوزستان فعالیت دارند
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۵۷ مرکز دارالقرآن در استان به شکل خیلی فعال کار خود را در آموزش و پرورش خوزستان دنبال می کنند
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۵۷ مرکز دارالقرآن در استان به شکل خیلی فعال کار خود را در آموزش و پرورش خوزستان دنبال می کنند.

محمد تقی زاده صبح امروز یکشنبه در جلسه شورای قرآن اظهار کرد: در حوزه توسعه قرآن کریم، آموزش و پرورش طی سال های اخیر بیشترین فعالیت را داشته است. ۵۷ مرکز دارالقرآن در استان به شکل خیلی فعال کار خود را در آموزش و پرورش خوزستان دنبال می کنند.

وی افزود: با وجود اینکه اوقاف و برخی سازمان ها به استان های دیگر بودجه های بسیار بالایی را پرداخت کرده اند ولی اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان طی سه سال اخیر رتبه اول کشور را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه این اداره کل به عنوان کارگروه مسابقات کشوری انتخاب شده است، خبر داد: در شرایط فعلی نیز مسابقات کشوری در سه قطب استان خوزستان در حال برگزاری و پنج هزار و ۲۰۰ دانش آموز در آن شرکت کرده است. در نهایت ۸۰۰ نفر از آنها به مسابقات نهایی استانی قرآن راه پیدا می کنند.

تقی زاده بیان کرد: پرداختن به هویت دینی، مذهبی و فرهنگی باید فصل اول کتاب دانش آموزان باشد و اگر شناخت عمیق در این حوزه برای آنها ایجاد شود در سایر زمینه ها مشکلی نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: باید عمیق تر و فراتر از سطح آموزش نسبت به شناختن فرهنگ قرآنی به دانش آموزان اقدام کنیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار