تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۳۹۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر پژوهشی دانشگاه خبر داد؛
اخذ مجوزهای اولیه برای تأسیس 2 پژوهشکده در دانشگاه رامین
مدیر پژوهشی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان از برنامه دانشگاه برای تأسیس 2 پژوهشکده "بهره‌وری در کشاورزی" و "تنش‌های محیطی" خبر داد
مدیر پژوهشی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان از برنامه دانشگاه برای تأسیس 2 پژوهشکده "بهره‌وری در کشاورزی" و "تنش‌های محیطی" خبر داد و گفت: مراحل تأیید و تصویب این پژوهشکده‌ها در سطح دانشگاه انجام و برای اخذ مجوزهای لازم به وزارت ارسال شده است.

دکتر منصور غنیان در خصوص طرح "دهکده خودبسنده" در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان اظهار کرد: برای اجرای این طرح در دوره مدیریت قبلی دانشگاه، اقداماتی صورت گرفت اما با توجه به اینکه از لحاظ قانونی اجرای آن نیاز به وجود پژوهشکده مرتبط دارد در حال حاضر برای تأسیس 2 پژوهشکده در حال انجام پیگیری‌های لازم هستیم.

وی تصریح کرد: مراحل تأیید و تصویب برای تأسیس 2 پژوهشکده "بهره‌وری در کشاورزی" و "تنش‌های محیطی" در سطح دانشگاه انجام شده و اکنون این طرح‌ها برای اخذ مجوزهای لازم به وزارتخانه ارسال شده است.

مدیر پژوهشی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با بیان اینکه مسائل و موضوعات انرژی‌های نو و ارتقاء بهره‌وری در این پژوهشکده‌ها دنبال می‌شود، گفت: ایده این طرح مربوط به سه سال گذشته بود، اما با توجه به عدم وجود زیرساخت‌های لازم، عملیاتی نشد.

غنیان با اشاره به اینکه بر اساس قانون هر پژوهشکده باید سه گروه پژوهشی داشته باشد، تصریح کرد: در حال حاضر برای هر کدام از این پژوهشکده‌ها سه گروه پژوهشی و اعضای هیأت‌علمی مشخص وجود دارد که می‌توانند در حوزه‌های بهره‌وری و پژوهش‌های اقتصادی و اجتماعی در حوزه کشاورزی و یا مسائل فنی و زیست‌محیطی فعالیت کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار