تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۱۳۹۱۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تنها نماینده فوتبال ساحلی خوزستان در آستانه کناره‌گیری
وفور مشکلات سخت افزاری و نرم‌افزاری، تنها نماینده فوتبال ساحلی خوزستان در آستانه کناره‌گیری قرار داده است
وفور مشکلات سخت افزاری و نرم‌افزاری، تنها نماینده فوتبال ساحلی خوزستان در آستانه کناره‌گیری قرار داده است.

تیم فوتبال ساحلی شهید جهان نژادیان آبادان به‌عنوان تنها سهمیه استان خوزستان در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، همه‌ ساله با مشقت‌های بسیاری گام به این عرصه می‌گذارد و با هزینه  و هدایت شخصی، راه سختی را در این راه به همراه دارد که همواره با عدم همراهی مسؤولان، از کسب نتایج مناسب محروم است.

این تیم پس از سختی‌هایی که در راه نگه‌داشتن سهمیه استان در لیگ برتر متحمل شد، حال برای آغاز فصل جدید این آوردگاه با چند مشکل عمده روبه‌رو است که مشخصاً باز هم اهمیتی به موضوعات این باشگاه داده نخواهد شد.

در حالی که زمین ساحلی این تیم برای میزبانی از این رقیبان خود در لیگ برتر از سوی امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان در اختیار این باشگاه قرار داده شده و بدون اینکه این شرکت بهره‌ای این از زمین احداثی ببرد تنها برای رفع نیاز تنها سهمیه استان و نماینده آبادان در فوتبال ساحلی کشور آن را ساخته است که این کار شایسته تقدیر است.

اما انصافا سایر ارگان‌های مرتبط با این امر کوچک‌ترین گام‌ها را در خصوص احیا و یاری به این تیم برنداشته و نه تنها در کنار این تیم نبوده‌اند، بلکه ایجاد زحمت و مشکلاتی را برای این باشگاه صورت داده‌اند.

بر همین اساس، سعی کردیم مشکلاتی را که جدیداً برای این باشگاه به وجود آمده را در گفت‌وگو با مدیرعامل باشگاه شهید جهان نژادیان آبادان مرور کنیم.

در همین رابطه عبدالله جهان نژادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، اظهار کرد: متأسفانه زمین ساحلی آبادان که متعلق به شرکت پالایش این شهر است شرایط مناسبی ندارد و طی نامه‌ای از سوی فدراسیون فوتبال عنوان شد که در صورت عدم رفع مشکلات زمین میزبانی آبادان گرفته و به شهرهای دیگر واگذار خواهد شد.

وی افزود: همچنین بازیکن ما که آقا گل مسابقات در فصل گذشته بود، با دریافت پیشنهادی از سوی پرسپولیس کرمانشاه، آبادان را ترک کرد ضمن آرزوی موفقیت برای این بازیکن، ما نمی‌توانیم با توجه به مشکلات سخت و نرم‌افزاری که در زمینه حضور در این رقابت‌ها داریم، بازیکن را اجبار به ماندن کنیم، در نتیجه  مشکلات ما برای فصل آینده بیشتر شده است.

مدیرعامل باشگاه شهید جهان نژادیان آبادان خاطرنشان کرد: جا دارد از حمایت رئیس اداره ورزش آبادان و شرکت پالایش نفت و هیات فوتبال تشکر کنم که تا جایی که توان داشتند در کنار ما بودند، و انتظار می‌رود مجدداً فرزندان خود و تنها نماینده استان را حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، منطقه آزاد اروند به‌عنوان ارگانی متمول که می‌تواند در صورت ورود به موضوعی، مشکلات آن را برچیده و ضمن زیرساخت سازی در جهت اعتلای وضعیت هر حوزه‌ای گام بردارد، تاکنون نیز گام مؤثری در این خصوص برنداشته و از یاری‌رساندن به نماینده این منطقه نیز سر باز زده که امیدواریم در این خصوص اقدامی صورت گیرد.

آبادان دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیاری است که این مورد نیز می‌تواند تبدیل به یک جاذبه برای منطقه شود و با ساخت یک زمین ساحلی در کنار آب‌های زیبای منطقه آزاد اروند و شهر آبادان، ضمن اینکه به ورزش‌هایی همچون والیبال و فوتبال ساحلی بها داده خواهد شد، علاقه‌مندان را ترغیب به حضور در این میادین برای تماشای یک بازی مهیج در کنار آب‌های این منطقه خواهد کرد که این مهم جای بررسی دارد.

در این مورد نیز از استاندار خوزستان جای گلایه وجود دارد که علیرغم حمایت خود از ورزش، این حمایت‌ها تاکنون فقط به تیم استقلال خوزستان محدود بوده و نماینده عالی دولت در استان، سایر مشکلات این استان در حوزه ورزش، همچون باشگاه‌های نفت آبادان، استقلال اهواز و همین باشگاه شهید جهان نژادیان را نادیده گرفته است.

این امید می‌رود که مشاوره‌هایی که به استانداری خوزستان داده  می‌شود در خصوص مشکلات سایر باشگاه‌های  و همه رشته‌های ورزی نیز داده شود تا وی از اهم مشکلات ورزش استان نیز باخبر شود.

استان خوزستان و شهر آبادان به هیچ عنوان نگران  از دست دادن تنها نماینده خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است و در صورت تعلل  مجدد مسؤولان، به‌طور قطع این اتفاق رخ خواهد داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار