تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۳۹۲۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولین مجله تصویری آموزش و پرورش خوزستان منتشر شد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از انتشار اولین مجله تصویری آموزش و پرورش استان با هدف دسترسی سریع مخاطبان آموزش و پرورش به اخبار و اطلاعات، خبر داد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از انتشار اولین مجله تصویری آموزش و پرورش استان با هدف دسترسی سریع مخاطبان آموزش و پرورش به اخبار و اطلاعات، خبر داد.

محمد تقی‌زاده با بیان اینکه انتشار این مجله تصویری برای اولین‌بار در سطح آموزش و پرورش استان انجام می‌شود، اظهار کرد: در این مجله اخبار مهم آموزش و پرورش به‌صورت تصویری و با کیفیت بالای گرافیکی به اطلاع مخاطبان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در راستای تلاش برای فراهم‌کردن و ارائه خدمات الکترونیک به مخاطبان از ابتدای سال جاری مجله صوتی با عنوان "صدای آموزش و‌ پرورش خوزستان" نیز تولید و منتشر می‌شود، گفت: تا‌کنون  این مجله صوتی در هشت شماره منتشر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اجرای این طرح‌ها را در راستای رضایتمندی مخاطبان و توجه به سلایق گوناگون در حوزه اطلاع‌رسانی دانست و افزود: مخاطبان اخبار آموزش و پرورش می‌توانند با مراجعه به سایت و دریافت فایل‌های چند رسانه‌ای منتشر‌شده، اخبار موردنظر خود را به‌صورت آنلاین پیگیری کنند.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: اولین مجله تصویری آموزش و پرورش خوزستان با انتشار اخباری از حوزه آموزش و پرورش متوسطه، ابتدایی، توسعه مدیریت و پشتیبانی، سوادآموزی، پژوهش و نیروی انسانی، توسعه پیش دبستانی، افزایش اشتغال، آزمون‌های استخدامی، مطالبات فرهنگیان و جشنواره خوارزمی به آدرس اینترنتی www.aparat.com/v/PJFa1 منتشر شده است.
:
:
:
آخرین اخبار