تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
کد خبر: ۱۳۹۳۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار کرمانشاه:
عبور زوار از مرز "خسروی" در دستور کار دولت قرار گرفت
استاندار کرمانشاه از تصمیم دولت برای تردد زوار از طریق مرز خسروی در اربعین سال آینده خبر داد
استاندار کرمانشاه از تصمیم دولت برای تردد زوار از طریق مرز خسروی در اربعین سال آینده خبر داد.

اسدالله رازانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر دو روزه ای که به تهران داشتم، برنامه‌های متعددی از سوی مدیریت ارشد استان مورد پیگیری قرار گرفت و خوشبختانه دستاوردهای خوبی نیز در پی داشت.

رازانی افزود: در اولین روز از این سفر، سمینار سراسری استانداران کشور برگزار شد که در این همایش موضوعات مختلفی همچون آیین اربعین حسینی، انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراها و نیز مسایل مهم دیگری در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و امنیتی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رازانی موضوع اربعین را یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست عنوان کرد و گفت: ابعاد مختلف آیین باشکوه اربعین حسینی از جمله تعداد زوار و اقدامات انجام شده مورد بحث و بررسی کارشناسانه قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه این نشست وزیر کشور اعلام کرد برنامه و تصمیم دولت این است که در اربعین سال آینده مرز خسروی برای عبور زوار اباعبدالله الحسین (ع) باز شود.

رازانی اظهار کرد: در این زمینه مقرر شد تمامی اقدامات لازم از جمله مسایل مربوط به برقراری امنیت مسیر در داخل عراق پیگیری شود و سایر تمهیدات لازم در داخل کشور و به ویژه در استان کرمانشاه، صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در این سمینار تاکید شد موضوع عبور زوار از مرز خسروی به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد و در صورت لزوم، مدیران مربوطه مسافرت‌هایی به کشور عراق انجام دهند و همچنین به منظور برنامه ریزی بهتر، مقامات کشور عراق نیز به ایران سفر کنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار