تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۳۹۴۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیروز کریمی: تلاش می کنم نفت آبادان سرافراز شود
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که هدف من کمک به این تیم است و انتظار حمایت همه جانبه را دارم، گفت: تمام تجربه و تلاشم را به کار می گیرم تا این تیم پا برجا و سرافراز باشد
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که هدف من کمک به این تیم است و انتظار حمایت همه جانبه را دارم، گفت: تمام تجربه و تلاشم را به کار می گیرم تا این تیم پا برجا و سرافراز باشد.

فیروز کریمی اظهار کرد: طی صحبت های که با مدیر باشگاه داشتم، مقرر شد که در نیم فصل دوم هدایت تیم را بر عهده داشته باشم. من قبلا هم گفته بودم که جای مربیان به ویژه مربیان ایرانی نمی روم که مدیرعامل باشگاه به من گفت، یک بازی پیش از آخرین دیدارمان در نیم فصل اول، تصمیم ریاست هیات مدیره بر مبنای تعویض سرمربی تیم اتخاذ شده بود؛ یعنی در پایان هفته چهاردهم هیات مدیره برای تغییر سرمربی به جمع بندی رسیده بود.

وی ادامه داد: البته آن ها با جود این که چنین تصمیمی را داشتند به رسم انجام مدیریت سالم در ارتباط با مربی، تعویض را برای نیم فصل گذاشتند. زمانی که من به مسوولان باشگاه نفت آبادان گفتم که جای هیچ مربی نمی روم آن ها به من گفتند "چه شما بیایید و چه نیایید ما تصمیم  تغییر مربی را داریم و اگر شما نیایید ممکن است، مربی خارجی بیاوریم."

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بیان کرد: من معتقدم که مربیان ایرانی باید هدایت تیم های ما را بر عهده داشته باشند، چرا که مربیان ایرانی این پتانسیل را دارند که در سطح های مختلف لیگ مربیگری کنند.

وی گفت: من تمام تلاشم را کردم تا شماره آقای دست نشان را پیدا کنم و از او رخصت بگیرم ولی موفق نشدم. من به مدیرعامل باشگاه نیز گفتم من که نتوانستم شماره آقای دست نشان را پیدا کنم ولی از شما دو خواسته دارم و می خواهم دو مورد به بهترین شکل انجام شود؛ ابتدا حرمت دست نشان حفظ شود و به بهترین شکل ممکن از تیم جدا شود و بعد هم این که حتما با او تسویه حساب شود که به من گفتند بر مبنای مفاد قراردادش با او تسویه حساب کرده ایم و طبق همین مفاد نیز چک دست نشان را صادر نموده ایم.

کریمی عنوان کرد: دست نشان مربی خوبی است و زحمات بسیاری برای نفت آبادان کشید. او کارنامه درخشانی دارد و در هر تیمی که کار کرده است منشا پیشرفت، خیر و برکت بوده است. به هر حال این که مفاد قرارداد او چه بوده است که تغییر کرد، من نمی دانم.

وی گفت: من هم در حال حاضر به این جا آمده ام و خیلی از کارهای مدنظر ما انجام شده است .به هر حال مربیگری سلیقه است و طبق سلیقه ای که دارم باید کمی تغییر و تحول صورت بگیرد که در حال انجام است. این را هم بگویم هر توفیقی که حاصل شود، مطمئن باشید که نیم فصل اول و همچنین مربی و کادر آن مربی، دخیل بوده اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه از شما قول کسب جایگاه خاصی را گرفته است؟ عنوان کرد: در سیاست تدوین شده باشگاه، هدف حفظ تیم در سال اول است که فکر خوبی هم است. به هر حال با توجه به این سیاست، جایگاه خیلی مدنظر نبوده است ولی جایگاه هر چه آبرومندانه باشد، بهتر است.

وی در خصوص جذب بازیکن نیز گفت: اقداماتی در این زمینه داشته ایم و با بازیکنان بسیاری صحبت کرده ایم. باتوجه به این که نقل و انتقالات تا دوسه هفته ابتدایی نیم فصل اول ادامه داشت و در نیم فصل دوم نیز به همین صورت است، امیدوارم بتوانیم در ادامه با بازیکنان موردنظر به توافق برسیم. تمام عوامل باشگاه در تلاش هستند که تیم در نیم فصل دوم به بهترین شکل تقویت شود. به نظر خود من تیم فقط کمبود تجربه دارد و بیشتر بازیکنان ما جوان هستند و اگر به این جمع سه چهار بازیکن با تجربه اضافه شود می تواند تلفیق خوبی به دست آورد.

کریمی در خصوص لیست خروجی تیمش نیز عنوان کرد: ما اصلا لیست خروجی نداریم و به اندازه همان تعداد جای خالی که داریم، نسبت به جذب بازیکن اقدام می کنیم.

وی در خصوص کادر فنی تیمش نیز گفت: کادر قبلی حفظ شده است و در صورت نیاز به کادر اضافه خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با تمجید از هواداران تیمش، عنوان کرد: تماشاگران نفت آبادان به حمایت از تیم شان معروف هستند. سکوهای ورزشگاه آبادان تنها سکوهایی هستند که متعلق به هواداران این تیم می باشند و طرفداران کمتر تیمی توانسته اند در این سکوها رخنه کنند.

وی افزود: هدف من کمک به نفت آبادان است و انتظار حمایت همه جانبه را دارم. هر کسی که بتواند به هر شکل به تیم نفت آبادان کمک کند، در واقع به حفظ تیم کمک کرده است. آبادان این پتانسیل را دارد که یک تیم قدرتمند در لیگ داشته باشد و همه باید کمک کنند تا این مهم محقق شود. من نیز تمام تجربه و تلاشم را به کار می گیرم تا ان شاءالله نفت آبادان پا برجا و سرافراز باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار