تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۳۹۴۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان:
پروژه شهرک کشاورزی شوش وارد فاز مطالعاتی می‌شود
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: کار مطالعاتی طرح احداث شهرک کشاورزی تا یک هفته آینده آغاز ‌می‌شود.

فرامند هاشمی‌زاده عصر امروز در نشست بررسی وضعیت پروژه‌های نیمه تمام در محل فرمانداری شوش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرک کشاورزی یکی از طرح‌های مهم کشور است که با توجه به ظرفیت شهرستان در این بخش، ظهر امروز در نشستی که در این شهرستان داشتیم، این مسئله مطرح شد.

وی ادامه داد: طرح احداث شهرک کشاورزی پس از مشخص شدن ابعاد زمین و تحویل گرفتن کروکی اراضی توسط مشاوران مربوطه ظرف یک هفته آینده، کار مطالعاتی آن آغاز ‌می‌شود.

هاشمی‌زاده در ادامه یادآور شد: در این نشست تعدادی از هماهنگی‌ها همچون طرح تفصیلی و طرح جامع شهر با همراهی دستگاه‌های اجرایی نیز به نتیجه رسید.

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به ساماندهی منطقه ویژه اقتصادی شوش اشاره کرد و یادآور شد: در ارتباط با این منطقه که با پیگیری‌های مستمر نماینده انجام گرفته است و با توجه به ابلاغ اعتباری انجام گرفته، در نشست امروز برای محدود و محصور کردن این منطقه تصمیم گرفته شد.

هاشمی‌زاده با بیان اینکه پیمانکار این طرح تا یک ماه انتخاب و کار اجرایی آن آغاز می‌شود افزود: مقرر شد که فرماندار شوش دبیرخانه‌ای ویژه برای پیگیری  مصوبات نشست امروز تشکیل دهد تا تعهدات دستگاه‌ها عملی شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار