تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۱۳۹۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان:
پروژه تقاطع غیرهمسطح شوش وارد عملیات اجرایی می‌شود
با تفاهمی که دستگاه‌ها با یکدیگر برقرار کردند مقرر شد که در مدت زمان کوتاهی، مرحله عملیات اجرایی پروژه چهارراه شوش به نتیجه برسد
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: با تفاهمی که دستگاه‌ها با یکدیگر برقرار کردند مقرر شد که در مدت زمان کوتاهی، مرحله عملیات اجرایی پروژه چهارراه شوش به نتیجه برسد.

فرامند هاشمی‌زاده عصر امروز در نشست بررسی وضعیت پروژه‌های نیمه تمام در محل فرمانداری شوش در جمع خبرنگاران با اشاره به ساماندهی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرستان شوش اظهار کرد: پل چهارراه شوش در واقع شریان، گذرگاه و اتوبان اصلی این شهرستان به شمار می‌رود که با توجه به ظرفیت های این شهرستان در حوزه گردشگری و مذهبی و ضرورت ساماندهی آن، در نشست امروز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این ارتباط، با تفاهمی که دستگاه‌ها با یکدیگر برقرار کردند مقرر شد که در مدت زمان کوتاهی، مرحله عملیات اجرایی کار به نتیجه برسد؛ بر این اساس پروژه وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

این مسؤول در ادامه به پروژه احداث پل روگذر نظام مافی اشاره کرد و بیان داشت: اختلاف نظری بین میراث فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی مثل شهرداری، راه و شهرسازی در محل احداث این پل وجود دارد که به منظور رفع این اختلاف نظر و رسیدن به یک راه‌کار مناسب، بررسی اجرا و تکمیل این پروژه به جلسه دیگر موکول شد.

پروژه‌های ساماندهی و احداث تقاطع غیر همسطح در ورودی شوش شامل احداث یک پل روگذر و یک پل زیرگذر، از سال‌های گذشته مطرح شده که به دلایل تأمین نشدن اعتبارات توسط دولت، و جلوگیری میراث فرهنگی از عملیاتی شدن این پروژه‌ها تاکنون به فعلیت نرسیده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار