تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۱۳۹۴۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان:
دستگاه‌ها برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شوش متعهد شدند
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: هر کدام از دستگاه‌ها متعهد شدند وظیفه‌ای که در ارتباط با این پروژه‌های نیمه تمام شهرستان شوش بر عهده‌ دارند را به نتیجه برسانند.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر و بازدید قبلی استاندار از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان شوش اظهار کرد: به دستور استاندار و با همراهی و پیگیری نماینده شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی و هماهنگی فرماندار برای بررسی طرح‌هایی که در شوش از نظر اجرایی و مشکلات تصمیم‌گیری و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی به نحوی گره خورده و نیمه تمام باقی مانده‌اند، امروز سفری به شهرستان شوش داشتیم.

فرامند هاشمی‌زاده به نشست ظهر امروز بررسی پروژه‌های نیمه‌تمام در فرمانداری شوش اشاره کرد و  ادامه داد: در این نشست هر کدام از پروژه‌ها مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و در ادامه تعهدات هر کدام از دستگاه‌ها مشخص شد.

وی در پایان بیان کرد: هر کدام از دستگاه‌ها متعهد شدند وظیفه‌ای که در ارتباط با این پروژه‌ها بر عهده‌ دارند را به نتیجه برسانند.

تأمین و تکمیل نشدن اعتبارات پروژه هایی همچون تعریض و بازسازی پل شهید ناجیان، پل روگذر نظام مافی و طرح توسعه حرم دانیال توسط دولت و نیمه تمام ماندن این پروژه های شاخص عمرانی و زیرساختی در شوش در سالهای اخیر نارضایتی شدید شهروندان شوشی را به دنبال داشته است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار