تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۳۹۵۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعتصاب کارگران شهرداری ایذه به دلیل عدم دریافت مطالبات
شهردار ایذه در پی اعتصاب کارگران شهرداری این شهر گفت: مطالبه کارگران مربوط به مدیریت قبلی شهرداری است
کارگران شهرداری این شهر دقایقی پیش با تجمع مقابل ساختمان این نهاد عدم رضایت خود را از وضعیت مالی موجود و عدم دریافت مطالبات اعلام کردند.

این کارگران با اعتراض به عدم دریافت حقوق چند ماهه خود خواستار پرداخت هرچه سریع‌تر آن و توجه جدی به مشکلات خود در پی عدم دریافت این مطالبات شدند.

شهردار ایذه در حاشیه این تجمع در گفت‌و‌گو با خبرنگار با بیان اینکه این مطالبات مربوط به شهردار قبلی بوده است اظهار کرد: ما از زمان حضور خود در شهرداری این شهر تمام تلاش‌های خود را برای پرداخت به موقع حقوق کارگران به کار گرفته‌ایم.

انوشیروان بهرامی با بیان اینکه 15 روز پیش نیز مقداری از حقوق این کارگران پرداخت شده است یادآور شد: در هفته جاری نیز مبلغ دیگری از این مطالبات پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا اینکه بتوانیم در زمان باقی مانده از سال جاری و تا پایان سال نسبت به پرداخت کامل مطالبات اقدام کنیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شهرداری ایذه ، ایذه
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
امین مومنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
خداوکیلی آقای بهرامی ماکارگرها چه گناهی کردیمه ازدست شماها وهمچنین پیمانکارهای شهرداری سرما وگرما این همه کار می کنیم وهمیشه وقت هم پول نداریم ایا خودتا ن واقعا از پس سی چهل تا گارکر بر نمی آیید که کار فضای سبز را به پیمانکار می سپارید این پولی را که به پیمان کار می دهید چه می شدـ مستقیم به خود ما بدادین خداوکیلی ما کارگرها گناه داریم .
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
0
اقای شهردار اگر کارگران حقوق نمی دهید مشکل مردم که زبالها منازل چه ربطی دارد خودت انجام بده
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
0
0
اقای شهردار اگر کارگران حقوق نمی دهید مشکل مردم که زبالها منازل چه ربطی دارد خودت انجام بده خیابان شهید ممبینی هرهفت روز یبار زبالها را میبرد کتاع مردم چیه خداوکیلی خودت باشی چکار میکنی چون مردم ابرومندی هستند حرفی نمی زنند درسته بیگانه هستی اما حقوق میگیری خداشکر ازدست شورا داریم راحت میشیم البته دیگه نیازی ندارند ما گناهمان چیست
:
:
:
آخرین اخبار