تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۳۹۶۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ماهشهر:
نگاه صدقه‌ای به بودجه خوزستان باید تغيير كند
نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به نفع دولت است که به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آن هم در آستانه انتخابات توجه بیشتری داشته باشد
نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به نفع دولت است که به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی آن هم در آستانه انتخابات توجه بیشتری داشته باشد.

علی گل‌مرادی در تذکر شفاهی خود روز یکشنبه در جلسه علنی نوبت دوم مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: با فریز قانون مشکلات حل نمی‌شود. در حالی که خانه ملت و شورای نگهبان بر بخشودگی جریمه دیرکرد تسهیلات غیر جاری تا سقف 100 میلیون تومان مهر تایید زد، هنوز دولت اقدام به اجرای آن نکرده است.

وی افزود: با اجرای این مصوبه در چارچوب اصلاحیه قانون بودجه که ظاهرا اراده‌ای برای اجرای آن از سوی دولت نیست، هم بانک‌ها سود خود را می‌برند و هم مردم گرفتار از زیر فشار این وام‌ها خارج می‌شوند و همینطور قریب به 25 میلیون پرونده بانکی نیز مختومه می‌شود.

نماینده بندر ماهشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان خوزستان گفت: صرفا اعتراف به مظلومیت خوزستان هنر نیست و حل مشکلات اقدام و عمل می‌خواهد و در این سفر به صراحت اعلام کردیم، در مناطق صنعتی و نفت‌خیز نباید دود و بدبختی فقط نصیب مردم شود. بنابراین نگاه صدقه‌ای به بودجه خوزستان باید تغییر کند تا این نگاه نیز از بین برود و مردم از مواهب خدادادی در مناطق خود بهره بیشتری ببرند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار