تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۳۹۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زاکانی:ما هنوز هم معتقدیم باید لیست واحدی ارائه شود
علیرضا زاکانی با بیان اینکه احتمال حضور کاندیداهای جریان انحرافی در مجلس نهم وجود دارد،به باشگاه خبرنگاران گفت:بهترین سناریوی جریان انحرافی در آستانه انتخابات مجلس نهم،ایجاد انشقاق در پیکره جبهه اصولگرایی بوده و این جریان به دنبال ایجاد رقابت درونی بین اصولگرایان برای تقلیل آرای آنان جهت ورود آسان و بدون رقابت سنگین به مجلس نهم هستند.

دبیر ستاد انتخابات جبهه متحد،در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از اعضای جبهه پایداری همچون الهام اعلام کرده اند،ضرورتی برای ادامه لیست واحد از طرف جبهه متحد و جبهه پایداری وجود ندارد، آیا این نظریه را قبول دارید؟ اظهار داشت:اینگونه حرف ها اساسا درست نبوده و ما معتقدیم باید لیست واحدی ارائه شود و تا روز انتخابات نیز به این عقیده پایبند هستیم.

عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پاسخ به سوال دیگری مبنی به اینکه آیا احتمال حضور اسامی افرادی که در لیست جبهه پایداری هستند،در لیست جبهه متحد نیز وجود دارد؟ گفت: برای ما تفاوت چندانی ندارد،آنچه مهم بوده است شاخصه ها بوده و افراد را طبق شاخص و معیار و ملاکی که انتخاب کرده ایم،می سنجیم؛ بنابراین امکان وجود برخی اسامی درلیست جبهه متحد و جبهه پایداری وجود دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم،در پاسخ به اینکه با توجه به روزهای پایانی مجلس هشتم،عملکرد این مجلس را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت:در مجموع اقدامات انجام شده در مجلس هشتم به نفع مردم بوده و نقاط ضعفی هم داشته که باید در جهت رفع آن تلاش شود؛چرا که وجود نقاط ضعف زیبنده مجلس نیست
:
:
:
آخرین اخبار