تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳
کد خبر: ۱۳۹۸۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوی: بازی با تیم فرهاد کاظمی ساده نخواهد بود
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم از بازی با ماشین‌سازی دست پر برگردیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم از بازی با ماشین‌سازی دست پر برگردیم.

نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با ماشین‌سازی تبریز گفت: قبل از نشست بازدیدی از ورزشگاه یادگار امام داشتم. خوشحالم که مردم خونگرم تبریز بعد از مدت‌ها صاحب یک زمین باکیفیت خواهند شد. ورزشگاه یادگار امام جزو دو سه ورزشگاه باکیفیت ایران محسوب می‌شود.

او همچنین گفت: با توجه به این که تیم خوب ماشین‌سازی فردا (جمعه) میزبان است، قاعدتاً از شرایط میزبانی نهایت استفاده را می‌برد ولی امیدوارم هر دو تیم بازی قابل قبول و تماشاگرپسندی انجام دهند و ما با دست پر به اهواز برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: ماشین‌سازی تغییراتی داشته است که از جمله حضور فرهاد کاظمی روی نیمکت این تیم است. او سالیان سال تجارب خوبی کسب کرده و خیلی اوقات ریسک کار کردن در تیم‌هایی که مشکل زیادی دارند را پذیرفته است. ما فردا کار ساده‌ای نخواهیم داشت.

وی در خصوص شکست بازی رفت مقابل ماشین‌سازی نیز گفت: در آن بازی مستحق باخت نبودیم و به شکل تیمی واقعی نرسیده بودیم. آن بازی برای ما تمام شده و دوست داریم که فردا بازی زیبا و جذابی را شاهد باشیم.

سعداوی درباره غایبان تیمش در بازی فردا، عنوان کرد: برای این بازی دو بازیکنی که از ما جدا شدند را در اختیار نداریم و سایر بازیکنان آماده دیدار فردا هستند و تلاش می‌کنیم در سرمای تبریز بازی گرمی را شاهد باشیم.

وی در خصوص عملکرد باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقالات، گفت: تا این لحظه بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته‌ایم و خوشبختانه یک بازیکن خارجی ما کارت بازی‌اش صادر شده و می‌تواند در بازی فردا ما را همراهی کند. هرچند که نسبت به تیم‌های دیگر عقبیم، به هر حال 3 جای خالی داریم و لیست موردنظرمان را به باشگاه ارائه کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره روند صعودی تیمش در نیم فصل اول نیز خاطرنشان کرد: لطف خدا و تلاش و همت بازیکنان شامل حال ما شد و بازیکنان با انگیزه خاصی کار خود را دنبال کردند. آقای باغ آبادی نیز به عنوان مربی تیم زحمات زیادی می‌کشد و همه ما دست به دست هم دادیم تا در نهایت بتوانیم مقابل هواداران روسفید باشیم  و به چیزی که شایسته مردم خوزستان است دست یابیم.

وی در خصوص بحث‌های مطرح شده پیرامون سروش رفیعی گفت: در این خصوص باید باشگاه اظهارنظر کند اما سروش با فولاد قرارداد داخلی داشت و باید پس از اتمام دوران سربازی‌اش به تیم ما بازمی گشت و ما هم یک جای خالی برای او درنظر گرفته بودیم. به هر حال در این راستا باشگاه شکایت‌نامه‌ای به کمیته انضباطی فرستاده تا در این خصوص تصمیمات لازم گرفته شود. باشگاه فولاد خود را محق می‌داند و سروش رفیعی نیز دلایل خاص خودش را دارد اما ای کاش پیش از عقد قرارداد استعلامی انجام می‌شد تا چنین مسائلی در فوتبال ما پیش نیاید.

سعداوی ادامه داد: متاسفانه نگاه خاصی به برخی تیم‌های خاص وجود دارد و امیدوارم رقابت‌ها در یک محیط برابر انجام شود. همچنین به نظرم باید در بحث سربازها نیز تجدیدنظر شود، چرا که معتقدم این موضوع به اصل فوتبال ضربه می‌زند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار