تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۳۹۸۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناخت سوارکاران برتر هفته اول کورس اسب‌های بومی کشور در اهواز
هفته اول رقابت‌های کورس اسب‌های بومی کشور به میزبانی اهواز برگزار شد
هفته اول رقابت‌های کورس اسب‌های بومی کشور به میزبانی اهواز برگزار شد.

فتاح کنعانی، رییس هیات سوارکاری استان اظهار کرد: این مسابقات پنج‎شنبه (23 دی‎ماه) در میدان سوارکاری نیرو اهواز به انجام رسید.

وی ادامه داد: در هفته اول رقابت‎ها،20  راس اسب از آبادان، شادگان، شوش، دزفول، اهواز و سوسنگرد طی سه کورس با یکدیگر رقابت کردند.

رییس هیات سوارکاری خوزستان با اشاره به نتایج این مسابقات گفت: در کورس اول، محمد خوشکام با اسب "کاشان" به مالکیت سیداحمد موسوی از اهواز مقام اول را کسب کرد، خلیل قنواتی با اسب "قرار کوچولو" به مالکیت حسین ربیحاوی از شادگان در جایگاه دوم ایستاد و دومی حیدری با اسب "عواصف نعیمی" به مالکیت نوروز نیسی از باوی سوم شد.

وی افزود: در کورس دوم، علی ارتباتی با اسب "بدویه" به مالکیت خود از حمیدیه سکوی نخست را به خود اختصاص داد و پس از وی محمد مرمضی با اسب "ذوالجناح" به مالکیت حسین رامی‎نجاد از سوسنگرد و شاهین بغلانی با اسب "سماح"  به مالکیت علی بغلانی از آبادان در مکان‎های دوم و سوم قرار گرفتند.

کنعانی گفت: در کورس سوم نیز عادل سرخه با اسب "فریاد" به مالکیت قاسم فریسات از شوش و محمد سپهوند با اسب "موستانگ" به مالکیت امین فرهمند از همین شهرستان به ترتیب اول و دوم شدند و شاهین بغلانی با اسب "مشعل" به مالکیت علی بغلانی از آبادان در جایگاه سوم ایستاد.

وی در پایان یادآور شد: هفته سوم مسابقات کورس کشوری اسب‌های خالص نیز که قرار بود روز گذشته (24 دی‌ماه) برگزار شود، به جمعه این هفته موکول شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار