تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۴۰۱۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولین جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر رامشیر برگزار شد
اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد دهه فجر شهرستان رامشیر با حضور مسئولان محلی برگزار شد
خوزنیوز: جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان به ریاست سعید فیوضی فرماندار رامشیر و با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای معرف امام جمعه رامشیر ،حمید عیدانی نیا دادستان رامشیر و دیگر مدیران دستگاههای اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خوزنیوز؛ فرماندار رامشیر در این جلسه با اشاره به لزوم همکاری و هماهنگی دستگاهها ، بر اجرای برنامه های اثر گذار و مردمی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر تاکید کرد.

سعید فیوضی با اشاره به برگزاری جشن های ویژه این ایام و افتتاح چندین پروژه عمرانی خدماتی رفاهی در شهرستان اظهار داشت: افتتاح ساختمان جدید دانشگاه پیام نور رامشیر، افتتاح پارک بانوان، افتتاح ساختمان آتش نشانی شهر مشراگه، افتتاح خانه بهداشت روستای حفیره از مهم ترین این پروژه ها می باشد.

وی افزود: کمیته های نظارت، نیروهای مسلح و بسیج ،ارتباطات و اطلاع رسانی ،فضاسازی و تبلیغات شهری،هیآت مذهبی، مساجد و کانون های فرهنگی، همیاری و تشکل های مردمی، دانشجویی، فرهنگیان و دانش آموزی ،روستایی و عشایری، زنان و خانواده ،اصناف و بازاریان، ورزش و جوانان در قالب ستاد دهه فجر شهرستان تشکیل شدند که کار پیگیری برگزاری برنامه های دهه فجر امسال را برعهده خواهند داشت و با جدیت تمام امور را پیگیری می نمایند.

امام جمعه رامشیر نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن ها و مراسم های ویژه دهه فجر تاکید کرد : مسئولین ادارات باید با برنامه ریزی و همکاری با هم، به بهترین نحو برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر را برگزار نمایند.

در ادامه اعضاء به بیان برنامه های پیشنهادی خود پرداختند و در پایان بر حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ماه تاکید شد.
:
:
:
آخرین اخبار