تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۳۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خوزستان:
بهره‌مندی250کودک‌بی‌سرپرست‌امدادبگیر از خدمات‌بهزیستی
250کودک بی سرپرست امداد بگیر که قبلا در سیستم بهزیستی نگهداری می شدند و به اقوام درجه یک و یا بستگانی که مایل به نگهداری آنان بودن واگذار شده اند نیز از خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی چون هزینه تحصیل، ازدواج، امداد ماهیانه و... استفاده می کنند
خوزنیوز: معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خوزستان در کارگاه دو روزه باز آموزی دستورالعمل های مراکز شبه خانواده که در سالن اجتماعات مجتمع فتح المبین بهزیستی اهواز برگزار شد گفت: تعداد 165 کودک در مراکز شبانه روزی نگهداری می شوند و 250کودک بی سرپرست امداد بگیر که قبلا در سیستم بهزیستی نگهداری می شدند و به اقوام درجه یک و یا بستگانی که مایل به نگهداری آنان بودن واگذار شده اند نیز از خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی چون هزینه تحصیل، ازدواج، امداد ماهیانه و... استفاده می کنند.

به گزارش خوزنیوز؛ محمد رضا عباسی گفت: این دوره با حضور 50 نفر از روانشناسان ،مددکاران و مسئولین فنی مراکز شبه خانواده و کارشناسان شبه خانواده استان  و شهرستانهایی که دارای  این مراکز هستند برگزار شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر 12 مرکز شبانه روزی نگهداری کودکان بی سرپرست و بدسرپرست (شبه خانواده) در شهرستانهای اهواز، آبادان، شوش، دزفول، شوشتر و بهبهان فعال هستند که از این تعداد 1 مرکز دولتی شیرخوارگاه فتح المبین اهواز و 5 مرکز غیردولتی دخترانه ،5مرکز غیر دولتی پسرانه و یک مرکز شبانه روزی غیر دولتی مختلط زیر6 سال است.

عباسی افزود: این مراکز وظیفه مراقبت و پرورش از کودکان زیر 18 سال که بنا به دلایل مختلف بطور موقت و یا دائم از سرپرستی موثر و با صلاحیت محروم شده اند و به موجب حکم قضایی سرپرستی آنان به سازمان بهزیستی سپرده شده است را به عهده دارند.
:
:
:
آخرین اخبار