تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۴۰۴۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فروش حدود 140 هزار تن محصول ذرت خوزستان در بورس
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از فروش حدود 140 هزار تن از محصول ذرت تولیدی کشاورزان خوزستانی در تالار بورس خبر داد
مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان از فروش حدود 140 هزار تن از محصول ذرت تولیدی کشاورزان خوزستانی در تالار بورس خبر داد.

 هادی سلامات اظهار کرد: بر اساس روش سپرده کالایی تاکنون 255 هزار تن ذرت تر را از کشاورزان خوزستانی تحویل گرفته‌ایم و در حال حاضر حدود 201 هزار تن آن به ذرت خشک تبدیل شده و از این میزان ذرت خشک، تا به امروز حدود 140 هزار تن در بورس به فروش رفته است.

وی با اشاره به این‌که محصول ذرت توسط شرکت‌های خصوصی و شرکت پشتیبانی امور دام استان خریداری شده است، افزود: قیمت خرید دولت 1036 ریال و قیمت متوسط خرید ذرت در بورس 700 تومان بوده است و شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تاکنون 20 هزار تن از این ذرت عرضه شده در بورس را خود خریداری کرده است.

سلامات با اشاره به این‌که برداشت ذرت از 26 آبان ماه در 6 شهرستان شوش، دزفول، اندیمشک، شوشتر، گتوند، بهبهان آغاز شد و تاکنون 99 درصد عملیات برداشت و تحویل محصول انجام شده است، عنوان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام استان 2 مرکز را برای تحویل ذرت کشاورزان در استان فعال نگهداشته است تا میزان باقی مانده ذرت نیز از کشاورزان دریافت شود.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان خاطرنشان کرد: اگر اعتبار مورد نیاز شرکت پشتیبانی امور دام برای خرید ذرت تامین شود، باقی مانده ذرت عرضه شده در بورس که حدود 60 هزار تن است را نیز خریداری خواهیم کرد.
:
:
:
آخرین اخبار