تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۴۰۴۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نبوتی شهردار باغملک:
کیفی سازی محیط شهری؛رویکرد شهرداری باغملک
نبوتی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شهرداری باغملک به تشریح عملکرد شهرداری در زمینه کیفی سازی محیط شهری طی سه سال گذشته پرداخت.

نبوتی شهردار باغملک با بیان این مطلب اظهار داشت: در جهت ارتقای کیفیت محیط شهری، برطرف کردن برخی از مشکلات درون شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت و با هدف بهبود محیط شهری پروژه ها و اقداماتی در سطح شهر صورت گرفته که از جمله این فعالیت ها ایجاد تغییر و تحول در بخش خدمات شهری و تبدیل روش جمع آوری سنتی زباله های شهری به روش مکانیزه بوده و بدین منظور با افزایش مبلغ قرارداد پیمانکاران خدمات و خرید سطلهای زباله مکانیزه و جایگزین کردن ماشینهای پرس زباله با کامیونها در این بخش تغییری قابل ملاحظه در امر جمع آوری و حمل بهداشتی زباله های شهر بوجود آمد.

haml-zobale
جمع آوری و حمل زباله بصورت مکانیزه


m-33
مکانیزه کردن سیستم حمل زباله

 همچنین در حوزه درون شهر کمبود شدید فضای سبز در بافت مسکونی شهروندان احساس می شد و برای رفع این کمبود با کاشت چند هزار درخت مثمر در حاشیه خیابانهای تمام محلات شهر آینده ای سبز و باطراوات را برای شهر ترسیم نمودیم و تلاش می کنیم با مشارکت مردم در حفظ و نگهداری این درختان شهر باغملک را به یک باغشهر تبدیل کرده و آن را به پیشینه ی خود برگردانیم. بازسازی پارک های محله ای مثل پارک منجنیق ، پارک محله مسجد جامع، پارک محله رستم آباد از دیگر فعالیت های شهرداری در زمینه بهبود محیط شهر و ارتقای کیفیت امکانات موجود بوده است.


baghshahr
کاشت درختان مثمر در حاشیه معابر
 
جدولبندی و اجرای جوی جدول در کوچه ها و خیابان ها بطول قریب به ۳۰ کیلومتر آن هم در همه محلات شهری و نیز تعریض خیابان ورودی بهشت آباد و رفع معضل ترافیک در آن محل، نصب تابلوهای شهری، چراغانی کردن معابر اصلی و میادین، نصب سرعتگیر استاندارد در نقاط حادثه خیز، اصلاح هندسی برخی تقاطع ها از جمله میدان جانبازان، ایجاد برخی بلوارها برای کم کردن ترافیک از جمله تملک و احداث بلوار شهید مطهری از محله قلعه خمیسی تا میدان بختیاری و همچنین بلوار ساحلی لاله ها از بلوار شهید مطهری به طرف پل درویشان که هم اکنون در حال اجراست. همچنین اجرای آسفالت کوچه ها و معابر شهری که در این رابطه می توان به چند هزار متر مربع آسفالت  کوچه ها و خیابان ها و نیز اجرای بتن ریزی در کوچه های با عرض کمتر از ۶ متر در کلیه محلات شهر اشاره کرد که شهرداری و شورای اسلامی شهر باغملک در سه سال گذشته توانسته با کمک خداوند متعال اقدامات مفیدی را در جهت بهبود محیط شهری بعمل آورد. این فعالیت ها در شرایطی صورت گرفت که سالها موضوع بهسازی محیط درون شهری مغفول مانده بود.


zirsazi-motahari-2
مراحل زیرسازی نهایی بلوار شهید مطهری


laleha
احداث کانال و بلوار لاله ها


Asfalt Motahari (5)
آسفالت بلوار شهید مطهری

نبوتی در ادامه  افزود: علاوه بر توجه به بهبود محیط درون شهری از بهبود سیما و منظر ورودی شهر هم غافل نبودیم و با احداث مجموعه تفریحی پارک مادر و ساماندهی ورودی شهر از سمت محله منجنیق و احداث بلوار آن ضمن زیباسازی و احداث خدمات رفاهی از قبیل نمازخانه،سرویس های بهداشتی،محوطه بازی کودکان و کافی شاپ در این ورودی با تکمیل احداث بلوار این پروژه در روزهای آینده به ایمن سازی و روان سازی ترافیک ورودی از سمت رامهرمز کمک شایانی خواهد نمود.
 
park-madar


park-madar-cofee-shop
احداث نمازخانه،سرویس بهداشتی و کافی شاپ در پارک مادر

park-madar-1

voroodi-ramhormoz
پروژه احداث ورودی از سمت رامهرمز

شهردار باغملک در پایان به برخی دیگر از خدمات شهرداری و شورای اسلامی شهر از جمله احداث مجموعه ورزشی شهرداری، احداث مصلی و حسینیه شهدای مدافع حرم، احداث غسالخانه جدید بهشت آباد و همچنین احداث یادمان شهدای گمنام شهر باغملک اشاره کردند و گفتند : امیدواریم با وجود مشکلات مالی و کمبود اعتبارات، کارهای صورت گرفته توسط کارکنان زحمتکش شهرداری در درجه اول مورد رضایت خداوند متعال و در درجه بعدی موجب خشنودی و رضایتمندی مردم شریف باغملک از نظام مقدس جمهوری اسلامی شده باشد و خدمات ارزشمند نظام دستمایه نفسانیات ما قرار نگیرد.

hoseinie

ghasalkhane

yadman-shohada-1
پروژه یادمان شهدای گمنام


img_3497-300x225
مجموعه ورزشی شهرداری باغملک
:
:
:
آخرین اخبار