تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۱۴۰۵۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:
افتتاح به‌موقع از پروژه‌های عمرانی حوزه درمان از اولویت‌های دانشگاه محسوب می‌شود
باید برای هر یک از پروژه ها، تا حد امکان به همه فعالیتهای مورد نیاز اعم از عمرانی، تجهیزاتی، تأمین منابع انسانی، زیر ساخت های مخابراتی و ارتباطی و سایرجوانب مرتبط با آماده سازی، افتتاح به موقع و بهره برداری مناسب از آنها توجه شود
خوزنیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به اینکه بهبود استانداردهای منابع انسانی، فیزیکی، تجهیزاتی و اطلاعاتی موجود دانشگاه و ظرفیت سازی در این منابع به منظور پاسخگویی مناسب به نیازهای فعلی و آتی در این زمینه ها از اهداف راهبردی دانشگاه می باشد، گفت: بنابراین، تلاش جهت افزایش کارایی و اثربخشی اقدامات و پیگیری های مرتبط با پیشرفت پروژه های عمرانی ظرفیت ساز حوزه درمان و نیز انجام مداخلات مدیریتی مؤثر جهت افتتاح به موقع و بهره برداری مناسب از پروژه ها ی مذکور از اولویت های برنامه عملیاتی دانشگاه محسوب می شود.

به گزارش خوزنیوز؛ دکتر اسماعیل ایدنی تصریح کرد: به همین منظور می بایست با مشارکت فکری همه واحد های ذیربط به ویژه معاونت های " توسعه مدیریت و منابع" و " غذا و دارو"، نسبت به طراحی جدول زمانبندی هفتگی پیشرفت فعالیتهای مربوط به هر یک از پروژه ها اقدام شود.

ایدنی با اشاره به اینکه در تعیین جدول زمانبندی مذکور باید مواردی را د رنظر داشت، خاطر نشان کرد: باید برای هر یک از پروژه ها، تا حد امکان به همه فعالیتهای مورد نیاز اعم از عمرانی، تجهیزاتی، تأمین منابع انسانی، زیر ساخت های مخابراتی و ارتباطی و سایرجوانب مرتبط با آماده سازی، افتتاح به موقع و بهره برداری مناسب از آنها توجه شود.

وی افزود: در هر یک از این جداول زمانبندی، مسئولین پاسخگو در زمینه های عمرانی، تأمین تجهیزات پزشکی، تأمین تجهیرات اداری و غیر پزشکی، تأمین زیر ساخت های مخابراتی، رایانه ای و ارتباطی، تأمین منابع انسانی و ... بصورت مجزا تعیین شوند.

رئیس شورای عالی نظام پزشکی کشور عنوان کرد: در پروژه هایی که  علاوه بر جنبه های درمانی از ابعاد آموزشی نیز برخوردارند، حتماً ملاحظات معاونت های توسعه آموزش، تحقیقات و فنآوری، فرهنگی– دانشجویی و مدیریت آمار و فنآوری اطلاعات و ارتباطات در نظر گرفته شود.

ایدنی گفت: به دقت نظارت شود که در همه پروژه ها، ضوابط استانداردهای بهداشتی و زیست محیطی مراعات¬شده و نیز دغدغه های مرتبط با گردش کار آسان امور و تکریم ارباب رجوع  در آنها مراعات شود.

  وی پروژه های بیمارستان بقایی 2، بیمارستان در حال احداث جدید دشت آزادگان، بیمارستان در حال ساخت سوانح و سوختگی اهواز  بیمارستان در حال ساخت سوانح و سوختگی اهواز دشت آزادگان، بیمارستان در حال ساخت سوانح و سوختگی اهواز، بخش جدید قلب و عروق (مرکز آموزشی درمانی گلستان)، بیمارستان در حال احداث کودکان اهواز،  بخش های در حال احداث/ بازسازی اورژانس( به تفکیک) و بلوک های زایمانی در حال ساخت (به تفکیک) را پروژه های عمرانی منتخب حوزه درمان دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: همچنین بخش های ویژه در حال احداث، بازسازی، توسعه ای (به تفکیک)، کلنیک های ویژه، درمانگاه های تخصصی در حال احداث (به تفکیک)، مراکز جامع تیپ 1 سرطان (به تفکیک)، توسعه بخش روانپزشکی مرکز آوزشی درمانی گلستان و بیمارستان درحال احداث باغملک نیز از دیگر پروژه های عمرانی منتخب حوزه درمان می باشد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
0
آقای ایدنی شهرستانی مثل رامشیر با داشتن بیمارستانی بسیار خوب اما بدلیل نداشتن مدیریتی خوب در بهداشت و درمان عقب مانده و نداشتن پزشکان متخصص باعث این شده که بیماران به شهرهای اطراف بروند.
:
:
:
آخرین اخبار