تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۰۹۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اتفاقی عجیب در داوری فوتبال/ داور بازی فولاد- سیاه جامگان پنالتی گرفته شده را ملغی کرد
داور مسابقه فولاد خوزستان و سیاه جامگان در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فولاد خوزستان یک ضربه پنالتی برای فولاد اعلام کرد که به دلیل اعتراضات شدید خداداد عزیزی رای خود را مبنی بر پنالتی ملغی اعلام کرد
داور مسابقه فولاد خوزستان و سیاه جامگان در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فولاد خوزستان یک ضربه پنالتی برای فولاد اعلام کرد که به دلیل اعتراضات شدید خداداد عزیزی رای خود را مبنی بر پنالتی ملغی اعلام کرد.

 پیام حیدری داور این مسابقه در دقیقه 78 در پی انجام خطای بازیکن سیاه جامگان بر روی مهاجم فولاد اعلام ضربه پنالتی به سود میزبان کرد که پس از اعتراضات فراوان خداداد عزیزی سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان تصمیم خود را برگرداند.

در این مسابقه که تماشاگران شاهد بازی بودند به دلیل این تصمیم به اعتراض پرداختند و بیش از 300 صندلی ورزشگاه را شکسته و یا آتش زدند و حتی اقدام به سنگ پرانی به سمت زمین کردند.

هر چند خداداد عزیزی در این بازی اخراج شد اما باز مانع از اعتراض تماشاگران نشد و تعدادی از آنان به درون زمین هم هجوم آوردند که با دخالت یگان ویژه از زمین خارج شدند.

برق ورزشگاه نیز در دو نوبت در دقایق 70 و 80 بازی قطع شد که باعث وقفه در انجام مسابقه گردید.

در پایان این مسابقه نیز اسماعیل شریفات و بختیار رحمانی بازیکنان فولاد خوزستان اعلام کردند که به دلیل مسائل خلاف اخلاق در فوتبال ایران از انجام بازی در لیگ برتر تا اطلاع ثانوی انصراف خواهند داد.

نعیم سعداوی هم در پایان بازی در بین خبرنگاران حاضر نشد و گویا تصمیم گرفته است تا در اعتراض به موارد پیش آمده استعفا کند.

مسابقه فوتبال تیمهای فولاد خوزستان و سیاه جامگان مشهد با نتیجه صفر بر صفر پایان یافت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار