تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۱۴۱۲۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب 4 مدال توسط ووشوکاران خوزستانی در مسابقات جوانان کشور
تيم هيات ووشو خوزستان با کسب 4 مدال رنگارنگ در مجموع دو بخش ساندا و تالو در مکان هشتم رقابت‎های جوانان کشور در شيراز دست يافت
تيم هيات ووشو خوزستان با کسب 4 مدال رنگارنگ در مجموع دو بخش ساندا و تالو در مکان هشتم رقابت‎های جوانان کشور در شيراز دست يافت.

اين مسابقات که از روز يکشنبه (دهم بهمن‎ماه) با حضور 600 ووشوکار به ميزبانی هيات ووشو استان فارس و در سالن شهيد دستغيب شيراز آغاز شده بود؛ شب گذشته (سه‎شنبه) با برتری اصفهان در مجموع دو بخش تالو و ساندا به پايان رسيد.

این مسابقات در رده‎های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد که در رده سنی نونهالان،  ووشوکاران تنها در بخش تالو به اجرای فرم پرداختند و در رده سنی نوجوانان و جوانان ووشوکاران در هر دو بخش تالو و ساندا به ميدان رفتند.

دانیال سلیمانی، ابوالفضل پاپی، محمد دهاز، عرفان بویری و آرش محمدی در بخش ساندا جوانان، رضاعلوی نژاد، رضا یعقوبی، مازیار رشیدی، یاسین چناری در بخش ساندا نوجوانان، محمد شعبانی و مرصاد گلاب‎زاده در بخش تالو نونهالان، عباسعلی اسحاقی و آیدین نظری در بخش تالو نوجوانان و محمد جلالی و حنیف اسکندری نیز در بخش تالو جوانان، ورزشکاران استان در این دوره از رقابت‎ها بودند.

در پایان این پیکارها و در بخش تالو نونهالان، محمد شعبانی موفق شد در فرم گون‎شو و با امتیاز 9.15 مدال طلای مسابقات را به گردن بیاویزد و آیدین نظری نیز در بخش تالو نوجوانان در فرم نن‎گوئن با 8.75 امتیاز مدال برنز را به دست آورد.

همچنین سیدرضا علوی‎نژاد و یاسین چناری به ترتیب در وزن‎های 39- کیلوگرم و 60- کیلوگرم ساندا نوجوانان و عرفان بویری در وزن 48- کیلوگرم ساندا جوانان هر کدام یک نشان نقره برای خوزستان کسب کردند.

در پایان مسابقات، اصفهانی‎‎ها با اتکا به درخشش تالوکاران خود در مجموع با 11 مدال طلا، يک نقره و يک برنز به مقام قهرمانی رسيدند. زنجان با 6 مدال طلا، 6 نقره و سه برنز دوم شد و خراسان رضوی با 5 مدال طلا، يک نقره و 3 برنز به عنوان سومی رسيد. همچنین تيم‎های تهران الف، مازندران، چهارمحال و بختياری، فارس الف، خوزستان، اردبيل و سمنان نیز در رتبه‎های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

نفرات برتر اين مسابقات از جمله مدال‎آوران خوزستانی این مسابقات، به اردوی تيم جوانان ايران به منظور حضور در رقابت‎های قهرمانی آسيا راه می‎يابند.

تيم ووشو جوانان ايران شهريورماه سال آينده در رقابت‎های آسيايی کره‎جنوبی شرکت می‎کند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار