تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۱۴۱۳۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کریمی: تحول درون تیمی برای گلزنی ایجاد می‎کنیم
از این هفته یک تغییر و تحول درون تیمی برای گل زدن در تیم مان به وجود می آید تا از این طریق بتوانیم به گل های بیشتری برسیم
سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: از این هفته یک تغییر و تحول درون تیمی برای گل زدن در تیم مان به وجود می آید تا از این طریق بتوانیم به گل های بیشتری برسیم.

فیروز کریمی در خصوص تساوی تیمش برابر نفت تهران، اظهار کرد: به نظرم بازی جذاب بود و درست است که گلی نداشت ولی هر دو تیم، فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: بازی از نظر تاکتیکی با توجه به این که نقاط ضعف و قوت هر دو تیم برای یکدیگر شناسایی شده بود، از سطح کیفی بالایی برخوردار بود. من معتقدم اگر بازی گل هم در بر می داشت، یکی از بهترین بازی های لیگ می شد و سهم تیم نفت آبادان به مراتب بیشتر از نفت تهران بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: خدا را شکر در راستای روند رو به اصلاح مان، به ساختار دفاعی مان نظم و نظام بخشیده ایم. مجال این را هم داریم که روی خط حمله نیز متمرکز شویم و به این خط نیز شکل دهیم.

وی بیان کرد: در فصل نقل و انتقالات نتواستیم یک فوروارد به جمع مان اضافه کنیم ولی با همین موجودی سعی می کنیم در خط حمله مان، تحولی ایجاد کنیم که در کنار خط دفاع مستحکم مان، شاهد گلزنی هم باشیم.

کریمی در پاسخ به این سوال که چقدر از عملکرد فنی خودتان تا این جای کار راضی بوده اید؟ عنوان کرد: نیم فصل دوم، نیم فصل سختی است و همیشه به این صورت بوده که جمع کردن امتیازات در این نیم فصل برای تیم هایی که با سبک و سیاق قهرمانی بسته نشده اند، به گونه ای است که کسب متوسط یک امتیاز می تواند عملکرد قابل قبولی باشد. خدا را شکر تیم ما توانسته بیشتر از یک امتیاز در هر بازی کسب کند و می توانیم جمع‌بندی‌مان را از این بخش مثبت بدانیم. ما در بازی برابر تیم های تراکتورسازی و نفت تهران شانس پیروزی را هم داشتیم ولی فوتبال است. در کل از روند تیمم راضی هستم.

وی بیان کرد: همه مردم آبادان فوتبال را می شناسند و وقتی به ما مراجعه می کنند، می گویند که اگر در تیم یک گلزن داشته باشید دیگر مشکلی نیست که درست هم می گویند. ما هم در این بخش تلاش مان را کردیم و در حالی که آوردن بازیکن وظیفه من نبوده اما من در کنار باشگاه هستم و باشگاه نیز دست در دست من، تلاش کرده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان ادامه داد: به هر حال تیم ها در این مقطع یا بازیکنان گلزن خود را آزاد نمی کنند یا بازیکنی را آزاد می کنند که از شرایط گلزنی به دور است. ما تلاش مان را کردیم ولی راه به جایی نبردیم و مجبوریم با همین گلزنان خودمان بسازیم، ضمن این که از این هفته یک تغییر و تحول درون تیمی برای گل زدن در تیم مان به وجود می آید تا از این طریق بتوانیم به گل های بیشتری برسیم. در پنج هفته گذشته توانسته ایم چهار گل به ثمر برسانیم.

وی در خصوص سالاری، گلر جدید تیمش که در دو بازی که درون دروازه بوده، گلی دریافت نکرده است نیز گفت: من هم مانند تمام اعضای تیم از روند او بسیار بسیار راضی هستم. با حضور او در دیدارهایی که درون دروازه بوده، شاهد بوده ایم که دروازه مان آن هم برابر تیم های خوبی چون سپاهان و نفت تهران بسته مانده است.

وی در پایان در خصوص تحریم نشست خبری او از سوی خبرنگاران در بازی روز گذشته، عنوان کرد: باید یکی از دستیاران من برای توضیح در نشست خبری قبل از این دیدار حضور پیدا می کرد که ظاهر قصور کرده بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار