تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۱۴۱۴۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق تعاون خرمشهر:
منطقه آزاد اروند به مشکلات بخش خصوصی بی‌توجهی می‌کند
جذب سرمایه انتظار به‌حق مردم است، مسئولان عالی استان باید مدیران منطقه آزاد اروند را اجبار کنند که پای مشکلات بخش خصوصی بنشیند و مشکلات آنان را حل‌وفصل کند
رئیس اتاق تعاون خرمشهر گفت: جذب سرمایه انتظار به‌حق مردم است، مسئولان عالی استان باید مدیران منطقه آزاد اروند را اجبار کنند که پای مشکلات بخش خصوصی بنشیند و مشکلات آنان را حل‌وفصل کند.

احمد شریفات در نشست بررسی مشکلات فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران خرمشهر اظهار داشت: منطقه آزاد اروند مدیران ادارات استان را قبول ندارند، برای هر موضوعی که مراجعه می‌کنیم و می‌گوئیم چرا این‌گونه رفتار می‌کنید، می‌گویند دست خودمان است و می‌توانیم.

وی افزود: این دوگانگی مدیریتی موجود در خرمشهر مشکل بزرگی است، مسئولان برای انسجام مدیریتی در خرمشهر اقدامی کنند، آقای جهانگیری می‌گوید وظیفه منطقه آزاد است که بخشی خصوصی را محترم بشمارد و از نظرات بخش خصوصی استفاده کند اما مدیران منطقه آزاد اروند حتی در نشست‌های اقتصادی خرمشهر که برای بررسی مشکلات بخش خصوصی است حضور پیدا نمی‌کنند.

رئیس اتاق تعاون خرمشهر عنوان کرد: به همراه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی خرمشهر ماه‌ها برای احداث پایانه آبزیان در مرز شلمچه تلاش کردیم در نهایت منطقه آزاد اروند پروژه را به یک شرکت ساختمان‌سازی غیربومی واگذار کرد، این اجحاف در حق سرمایه‌گذاران بومی است.

وی گفت: رونق اقتصادی و جذب سرمایه انتظار به‌حق مردم است، مسئولان عالی استان باید مدیران منطقه آزاد اروند را اجبار کنند که پای مشکلات بخش خصوصی بنشیند و مشکلات آنان را حل‌ و فصل کند.

شریفات بیان کرد: شورای اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهرستان خرمشهر از اتاق تعاون خرمشهر درخواست کرد تا خروجی در راستای اشتغال‌زایی داشته باشد، در اتاق تعاون یک شهرک نمایشگاهی بزرگ طراحی کردیم که در آن خودروهای پلاک اروندی عرضه و پلاک‌گذاری خودروها نیز برون‌سپاری کنند.

وی افزود: وقتی می‌خواهیم سرمایه‌گذاری کنیم همه استقبال می‌کنند اما در مرحله عمل هیچ‌کس همکاری نمی‌کند، طرح شهرک نمایشگاه بزرگ خودروهای اروندی زمانی قطعی و عملیاتی می‌شود که منطقه آزاد اروند ضمانت و تعهد بدهد که در ادامه کار برای واگذاری پلاکگذاری خودروهای اروندی به بخش خصوصی و عرضه مستقیم خودروهای اروندی آمادگی دارد یا خیر.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار