تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۱۴۱۵۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
30 بهمن‌ماه؛
آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره "جوانه"
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه تاکنون بیش از 20 اثر به دومین جشنواره استانی هنری دانشجویی "جوانه" ارسال شده است، گفت: علاقه‌مندان تا 30 بهمن‌ماه فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه تاکنون بیش از 20 اثر به دومین جشنواره استانی هنری دانشجویی "جوانه" ارسال شده است، گفت: علاقه‌مندان تا 30 بهمن‌ماه فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مهدی طرفی استفاده از ظرفیت هنر انقلاب اسلامی در جهت پیشبرد آرمان‌ها و گسترش فرهنگ اسلامی - ایرانی در میان دانشجویان و دانشگاهیان را از اهداف برگزاری جشنواره "جوانه" عنوان و اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره دانشجویی تا 30 بهمن‌ماه فرصت دارند که آثار خود را از طریق پست، رایانامه به نشانی bisimchi.scu@chmail.com یا کانال تلگرامی Javaneh_95@ به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 20 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: موضوع جشنواره آزاد است، البته چهار موضوع پیشنهادی شامل سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، مدافعان حرم و تمدن اسلامی و دانشگاه‌ها به دانشجویان معرفی شده است. آثار می‌تواند در قالب‌های فیلم کوتاه، مستند، عکس، پوستر، اینفوگرافیک، نقاشی، موشن‌گرافیک، خطاطی و کاریکاتور به دبیرخانه ارسال شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز همچنین از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در روز نهم اسفندماه خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره در مرحله اول شناسایی استعدادهای دانشجویان، سپس برگزاری دوره‌های ویژه برای این هنرمندان و ارائه آثار برتر در جشنواره‌های ملی است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار