تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۴۱۵۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز به کار سومین سینمای کودک و نوجوان در خوزستان
سومین سینمای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان آبادان افتتاح شد
خوزنیوز: سومین سینمای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان هم‌زمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان آبادان افتتاح شد.

به گزارش خوزنیوز؛ پیش از ظهر امروز سومین سینمای کودک و نوجوان کانون خوزستان با حضور جمعی از مسئولین و کودکان و نوجوانان آبادانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 3 این شهرستان آغاز به کار کرد.

غلام‌رضا شنبدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در این مراسم گفت: امروز در حالی در آیین گشایش سومین سینمای کودک و نوجوان کانون خوزستان حضور داریم که جشن‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم و از این پس کودکان و نوجوانان و خانواده‌ی آن‌ها در سینما کودک و نوجوان (کانون) تولیدات سینمایی، کوتاه، نیمه بلند و پویانمایی ویژه‌ی را در دو نوبت صبح و عصر به نمایش گذاشته خواهند نشست.

وی با اشاره به این‌که سینما کانون شهرستان آبادان 210 مترمربع مساحت زیربنا دارد افزود: ظرفیت این سالن 160 نفر است و دانش آموزان مدارس، اولیای تربیتی و خانواده‌ها می‌تواند در دو سانس صبح و دو شانس بعدازظهر فیلم‌های آموزشی و تربیتی مرتبط با کودکان و نوجوانان را مشاهده کنند.

وی با تأکید بر توسعه سینماهای کودک و نوجوان در استان خوزستان خاطرنشان کرد: ما در کانون با افزایش کمی و کیفی مکان‌های پخش فیلم کودک و نوجوان به دنبال توسعه فرهنگی و خدمت‌رسانی بیشتر به کودکان و نوجوانان هستیم و در این راه، استوار قدم‌های خود را با مساعدت و همکاری کانون کشور بر خواهیم داشت.

گفتنی است؛ دو سینمای کانون استان خوزستان ابتدا آبان ماه سال جاری در شهرستان اهواز و سپس در شهرستان دزفول با حضور مسئولین استانی و شهری افتتاح شدند و در حال حاضر به پخش فیلم‌های کودک و نوجوان می‌پردازند.
:
:
:
آخرین اخبار