تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۱۴۱۶۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده بهبهان در مجلس:
حق‌آبه در فصل‌کشت به رودخانه‌های بهبهان داده نمی‌شود
نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: این شهرستان قطب کشاورزی است و سه رودخانه دارد ولی در فصل کشت به آنها آب نمی دهند
نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: این شهرستان قطب کشاورزی است و سه رودخانه دارد ولی در فصل کشت به آنها آب نمی دهند.

حبیب الله کشت زر پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی بهبهان با حضور جهانگیری اظهار کرد: عضو کمیسیون تلفیق مجلس هستم و می دانم دولت در بدترین شرایط مالی قرار دارد. در همه زمینه هایی که واقعا لازم به همکاری مجلس با دولت بود، همکاری لازم را داشتیم.

وی خطاب به جهانگیری با اشاره به اینکه انتظاراتی در بهبهان داریم، گفت: تقاضای مجمع نمایندگان، بومی بودن استاندار بود که از همینجا به خاطر انتخاب استاندار بومی تشکر می کنیم.

کشت زر بیان کرد: بهبهان قبلا فرودگاه داشت که با شرکت هلدینگ خلیج فارس رایزنی کردیم و علاقمند به همکاری است؛ بنابراین تقاضای راه اندازی دوباره فرودگاه را داریم. با توجه به ظرفیت و پتانسیل بهبهان، تقاضای همکاری هیئت دولت برای راه اندازی فرودگاه را داریم.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سد خیرآباد بالای ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که راه اندازی آن تاثیر بسزایی در کشاورزی دارد. بهبهان قطب کشاورزی است و سه رودخانه دارد ولی در فصل کشت به آنها آب نمی دهند. درخواست دستور فعالیت دوباره کارت ساخت سد خیرآباد را داریم. کشاورزان بهبهانی حق آبه دارند و ما نماینده این مردم هستیم و باید مشکلات آنها را به مجموعه دولت منعکس کنیم.
کشت زر عنوان کرد: در ارتباط با راه ها نیز تقاضای توجه بیشتری داریم به ویژه جاده بهبهان ـ رامهرمز که برای مناقصه رفته را هرچه سریعتر اجرایی کنند. راه بهبهان به گچساران نیز همین مشکل مشابه را دارد و باید هرچه سریعتر مشکلات راه های بهبهان حل شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار