تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۴۱۷۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو هیات مدیره خبرداد:
تزریق یک میلیارد تومان به استقلال‌خوزستان تا هفته آینده
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان از واریز شدن میلغ یک میلیارد تومان به حساب این باشگاه تا هفته آینده خبر داد
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان از واریز شدن میلغ یک میلیارد تومان به حساب این باشگاه تا هفته آینده خبر داد.

افشین حیدری در خصوص مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان، اظهار کرد: باتوجه به مشکلات مالی که داشتیم، استقلال خوزستان شرایط خیلی بدی پیدا کرد و انتظار داشتیم که بانک ملی تعهداتش را به این باشگاه انجام دهد ولی به این صورت نشد و همین باعث ایجاد مشکلات زیادی برای تیم شد، به صورتی که تا نیم‌فصل تیم تا مرحله انحلال هم پیش رفت و خیلی از بازیکنان رضایت‌نامه گرفتند.

وی افزود:‌ خوشبختانه با حمایت استاندار خوزستان توانستیم در این مدت مبالغی را هر چند ناچیز نسبت به قرارداد بازیکنان به باشگاه تزریق کنیم اما مشکل این باشگاه با این پول‌‌ها حل نمی‌شود و باید فکر اساسی کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان گفت:‌ من از مجمع نمایندگان استان می‌خواهم، همان‌طور که استاندار خوزستان پیگیر حل مشکلات باشگاه است، آن‌ها نیز کمک کنند تا بانک ملی به تعهدات خود عمل کند و پول باشگاه را بدهد.

وی با اشاره به حضور ‌استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: این تیم عملا نتوانست بازیکن بسیار بزرگی جذب کند. به طور مثال با جپاروف صحبت کردیم که مبلغ درخواستی‌اش خیلی بالا بود. به هر حال تیم نیاز به تقویت دارد.

حیدری خاطرنشان کرد:‌ از نمایندگان استان از جمله یوسفی که پیگیر حل مشکلات باشگاه بوده است، قدردانی می کنم ولی باید فکر اساسی شود. به هر حال تیمی که قهرمان لیگ برتر ایران شده و نماینده ایران در آسیا است باید تقویت شود.

وی با اشاره به مشکلات گروه ملی، افزود: ‌صراحتا می‌گویم که بانک ملی به تعهداتش عمل نکرده است که این خوب نیست و باید کمک کند. اول فصل نیز با مدیریت بانک ملی صحبت شد و اعلام کرد که هزینه‌های این باشگاه برای ما مبلغی نیست. باید بگویم برای این بانک، مبلغ 10 تا 15 میلیارد تومان پولی نیست. همچنین رییس بانک ملی چند وقت پیش نیز به دکتر یوسفی قول داد که مبلغ چهار میلیارد تومان به باشگاه تزریق کند که محقق نشد. قرار بود بانک ملی به صورت هفته‌ای نیز مبلغ 200 میلیون تومان به باشگاه پرداخت کند که این هم محقق نشد. به هر حال بانک ملی باید به تعهدات خود نسبت نه به استقلال، بلکه به مردم خوزستان عمل کند تا این تیم با اقتدار در آسیا شرکت کند.

عضو هیات مدیره استقلال خوزستان در خصوص پرداخت مبلغ یک میلیارد تومان از سوی سازمان آب و برق به این باشگاه نیز گفت:‌ آقای شمسایی قول داده است که به زودی این پول را به حساب باشگاه واریز کند.

وی در پایان از از واریز شدن میلغ یک میلیارد تومان به حساب این باشگاه تا هفته آینده خبر داد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار