تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۴۱۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در پایان روز دوم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور ؛ عملکرد ضعیف وزنه برداران خوزستان
ورزشکاران خوزستانی عملکرد ضعیفی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور به میزبانی اهواز ثبت کردند
 ورزشکاران خوزستانی عملکرد ضعیفی مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور به میزبانی اهواز ثبت کردند.

 مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی از 19 بهمن‌ ماه با حضور 85 وزنه بردار از 18 استان در اهواز برگزار شد و تا روز 21 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در 8 وزن برگزار می شود و نفرات اول تمامی اوزان به جمع ملی پوشان در اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد.

در دسته 56 کیلوگرم این رقابت ها حسن گل پرور از همدان با وزنه 234 کیلوگرم عنوان اول را به خود اختصاص داد همچنین مهدی دبیرانی از زنجان و مهران قاسم زاده از هرمزگان به ترتیب با احتساب وزنه های 218 و 213 کیلوگرم مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دسته 62 کیلوگرم یعقوب پشوتنی از بوشهر با احتساب وزنه 268 کیلوگرم عنوان اول را کسب کرد. در این دسته مهدی امیری از تهران با وزنه 249 کیلوگرم و محمد محمدی از کرمانشاه با رکورد 245 کیلوگرم مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در دسته 69 کیلوگرم سجاد بهروزی از فارس با رکورد 296 کیلوگرم به مقام اول دست یافت و مصطفی زارعی نیز با احتساب وزنه 295 کیلوگرم عنوان دومی را به خود اختصاص داد. در این دسته از رقابت ها سام مقتدر از هرمزگان با وزنه 283 سوم شد.

در دسته 77 کیلوگرم ایمان شاه قولیان از فارس با احتساب وزنه 308 کیلوگرم اول شد همچنین حسین غزالیان و عباس زندی از استان های مازندران و همدان به ترتیب با احتساب رکوردهای 305 و 302 کیلوگرم، به عنوان دوم و سوم دست یافتند.

این مسابقات در چهار وزن 105،96،85 و فوق سنگین ادامه خواهد داشت.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار