تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۴۱۷۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در نهمین روز از دهه فجر؛
چهار مدرسه و دومعلم سرا در خوزستان افتتاح شد
در نهمین روز از دهه فجرچهار واحد آموزشی و دو معلم سرا در شهرستان هویزه و شهر سوسنگرد با حضور مسئولان استانی به اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تحویل داده شد
در نهمین روز از دهه فجرچهار واحد آموزشی و دو معلم سرا در شهرستان هویزه و شهر سوسنگرد با حضور مسئولان استانی به اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تحویل داده شد.

مدیر کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس خوزستان چهارشنبه در حاشیه آئین افتتاح چهار واحد آموزشی و دو معلم سرا در شهرستان هویزه و شهر سوسنگرد ،در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این پروژه ها با صرف 136میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی ساخته و تجهیز شده اند .

رضا رضایی گفت: پروژه افتتاح مدرسه 9 کلاسه الزهرا در منطقه رفیع شهرستان هویزه با اعتبار 21 میلیارد ریال و مدرسه پسرانه شهدای خیبر با 9 کلاس درس و اعتبار 30 میلیارد ریال در هویزه به بهره برداری رسید.

رضایی عنوان کرد: سه کلاس خیریه در روستای آلبوعفری جنوبی در سوسنگرد با سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و دو معلم سرا در سوسنگرد و هویزه نیز امروز افتتاح شدند.

وی گفت: علاوه براین طرحها ، یک مدرسه شبانه روزی دخترانه با ظرفیت پذیرش 200 دانش آموز به مساحت 13 هزار مترمربع و پنج هزار مترمربع زیر بنا و با اعتبار 45 میلیار

شهرستان هویزه، یکی از شهرستان‌های تازه‌تأسیس استان خوزستان است که در سال 1387 از شهرستان دشت آزادگان مستقل شد.

این شهرستان در غرب خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار