تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۴۱۸۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیس! در خوزستان عطسه یا سرفه نکنید آب و برق قطع می‌شود!
شرایط خاص استان خوزستان که به بهانه بارش قطرات باران، ریزگردها و مه، تمام شبکه‌های آب و برق و تلفن به یکباره قطع می‌شود،‌ نصب تابلویی بزرگ در ورودی استان با مضمون «هیس! در خوزستان عطسه یا سرفه نکنید آب و برق قطع می‌شود!» ضروری کرده است
قطع مکرر آب و برق و به تبع آن تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه‌ها علاوه بر سردرگمی مردم و شهروندان استان خوزستان باعث افت شدید در پذیرش گردشگر در استان نیز شده است.

استان خوزستان که به استان چهار فصل و یکی از جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی کشور مشهور است در مدت اخیر به یکی از استان‌های بحران زده آنهم توسط عوامل طبیعی بدیهی همچون مه، بارش نم نم باران تبدیل شده است.

شرایط خاص استان خوزستان که به بهانه بارش قطرات باران، ریزگردها و مه، تمام شبکه‌های آب و برق و تلفن به یکباره قطع می‌شود ضرورت نصب تابلویی بزرگ در ورودی استان با مضمون «هیس! در خوزستان عطسه یا سرفه نکنید آب و برق قطع می‌شود!» ضروری کرده است

بدنامی استان خوزستان در بروز بحران‌های متعدد قطعا به نفع این استان محروم و مردمان میهمان‌نواز آن نیست و بایستی برای برون رفت از شرایط فعلی هر چه زودتر مسؤولان ذیربط آستین را بالا بزنند و از ادامه این اتفاقات قابل پیشگیری جلوگیری کنند.

استان خوزستان همواره در ایام تعطیلات نوروزی میزبان بالغ بر 5 میلیون مسافر و زائر سرزمین نور است که بایستی برای افزایش این میزان گردشگر و ایجاد جاذبه‌های بیشتر اقدامات موثرتر و فوق‌العاده‌ای در دستور کار مسؤولان ارشد استان قرار گیرد تا خدای نکرده شاهد افول صنعت حساس و مهم گردشگری استان خوزستان نباشیم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
آینده نگر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
3
سوء مدیریت مسئولین صنعت برق علت تامه این حوادث میباشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
0
دلیلش میدونید چیه؟مدیران ترسو که فقط به فکر راضی کردن روئسای بالا سرشونن.مث استاندار ترسو .وقتی دسته گل نرگس به خانم ابتکار تقدیم میکرد چه فکری تو کله ی.. استاندار بود .اگه یه ذره فکر میکرد باید دو کیلو خاک هفته پیش توی حیاط خونش تقدیم به ابتکار میکرد!!!!!!!!!
:
:
:
آخرین اخبار