تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۱۴۱۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست سازمان صنعت و معدن خوزستان منصوب شد
در حکمی از سوی معاون پارلمانی و حقوقی وزارت صنعت، معدن و تجارت، امیرحسین نظری به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان منصوب شد / چند روز قبل در حکم دیگری از سوی مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، محمد حسین چراغی رئیس سابق سازمان بازرگانی خوزستان به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور منصوب شد
سرانجام بعد از چند ماه بلاتکلیفی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان منصوب شد تا این سازمان که در اغلب استانها تشکیل شده در خوزستان نیز به صورت رسمی ایجاد شود.

به گزارش مهر، استان خوزستان از صنعتی ترین استانهای کشور محسوب می‌شود که بسیاری از کارخانه های بزرگ صنعتی و تولیدی کشور در آن واقع شده‌اند. با این وجود از بعد از ادغام دو وزارتخانه صنایع و معادن و بازرگانی و در حالیکه سرپرستان سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانهای مختلف به مرور تعیین شدند، در استان خوزستان تاکنون هیچ سرپرستی برای سازمان صنعت، معدن و تجارت وجود نداشت که باعث ایجاد اختلال در برخی امور صنعتی این استان شده بود.

اما سرانجام به تازگی در حکمی از سوی معاون پارلمانی و حقوقی وزارت صنعت، معدن و تجارت، امیرحسین نظری به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان منصوب شد.

وی پیش از این معاون بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی سابق استان خوزستان بود.

چند روز قبل در حکم دیگری از سوی مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران، محمد حسین چراغی رئیس سابق سازمان بازرگانی خوزستان به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یک کشور منصوب شد.

قبل از آن نیز سید خلف موسوی مدیرکل سابق صنایع خوزستان نیز به سمت مدیرکل جدید کار و امور اجتماعی استان خوزستان منصوب شده بود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
اسکندرنظری
|
Saudi Arabia
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
1
3
باسلام و احترام
جناب آقای امیرحسین نظری
انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان سرپرست صنعت معدن و تجارت استان خوزستان تبریک عرض نموده از خدواند متعال آرزوی موفقیت کمافی سابق برای جنابعالی خواهانیم.
جمعی از کارکنان شرکت سیمان خوزستان
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
2
3
باسلام،بنده معتقدم در انتصاب ایشان عدالت رعایت نشده است،چرا که افراد باصلاحیت زیادی مطرح بودند که نامی از آقای نظری در آنها نبود.درهر صورت فعلا ایشان سرپرست سازمان صنعت معدن وتجارت استان خوزستان هستند برایشان باید دعا کنیم که بتوانند کار کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
1
1
با سلام و احترام.
احتراما انتصاب شایسته و بجای جنابعالی را به عنوان سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان را تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان آرزوی موفقیت و سربلندی را خواستار هستیم.


نیروهای نگار نصر اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان امیدیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
0
1
باعرض سلام واحترام
احتراماً انتصاب شایسته و بجای جنابعالی را به عنوان رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان خوزستان را به شما تبریک عرض می نمائیم واز خداوند منان خواستار توفیق روزافزون برای شما و تمام دوستان زحمتکش آن سازمان رادارم.

نیروی بازرسی نمایندگی صنعت معدن وتجارت شهرستان هویزه
:
:
:
آخرین اخبار