تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۶
کد خبر: ۱۴۱۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شورای نگهبان صلاحیت سادات ابراهیمی را تایید کرد
پس از اعتراضی که در زمان قانونی برای بررسی مجدد صلاحیت به شورای محترم نگهبان ارسال شد شورای نگهبان در این باره اظهار نظر شفافی کرد و این حقیر را برای حضوری در صحنه و تداوم توفیق خدمت به مردم شوشتر و گتوند تائید کرد
 نماینده شوشتر که در دور نخست بررسی صلاحیت‌ها از طرف هیئت اجرایی شوشتر تایید و در اعلام نظر هیئت نظارت بر انتخابات خوزستان رد صلاحیت شده بود، از طرف شورای نگهبان تایید صلاحیت شد.

نماینده فعلی مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: پس از اعتراضی که در زمان قانونی برای بررسی مجدد صلاحیت به شورای محترم نگهبان ارسال شد شورای نگهبان در این باره اظهار نظر شفافی کرد و این حقیر را برای حضوری در صحنه و تداوم توفیق خدمت به مردم شوشتر و گتوند تائید کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی افزود: در شرایط کنونی هواداران باید بر احساسات خود کنترل داشته باشند و از تخریب و حرکت‌های احساسی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبری معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته فرمودند کاندیداها و طرفداران آن‌ها نباید دست به تخریب همدیگر بزنند و در این باره باید دقت نظر زیادی شود و به این دلیل همه باید در راستای برگزاری انتخاباتی شفاف و سالم تلاش کنیم.

وی با اشاره به شناخت مردم افزود: مردنم با شناخت معیارهای منطقی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابی صحیح کنند و در این باره بکوشند تا افرادی دلسوز و با تجربه را برای نمایندگی مجلس راهی این ساختمان کنند زیرا اختیارات نمایندگی و... همگی باید در نحوه انتخاب در نظر گرفته شود.

سادات ابراهیمی تاکید کرد: تلاش بر انتخابی صحیح و پرشور باشد و همه مردم باید در انتخابات شرکت کنند و این مهم باید مدنظر همه کاندیدای مجلس شورای اسلامی باشد.

وی افزود: در شرایط کنونی ابلاغیه کتبی شورای نگهبان به منظور تائید صلاحیت به این حقیر تحویل داده شده است و در این باره هیچ مشکلی وجود ندارد.
:
:
:
آخرین اخبار