تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۱۴۲۰۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر خبر داد:
ثبت تورنمنت بین‌المللی فجر اروند در تقویم فدراسیون جهانی
رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر از ثبت تورنمنت بین‌المللی فجر اروند در تقویم فدراسیون جهانی این رشته خبر داد
رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر از ثبت تورنمنت بین‌المللی فجر اروند در تقویم فدراسیون جهانی این رشته خبر داد.

غلامرضا خنفری امروز اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی کبدی جام فجر خرمشهر برگزار شد و نتایج مثبتی را برای ورزش شهرستان در پی داشت.  

وی از قهرمانی تیم ملی جوانان کبدی ایران در این رقابت‌ها خبر داد و افزود: تیم منتخب خوزستان عنوان دوم و تیم‌های اروند خرمشهر و تیم ملی الف عراق به‌طور مشترک در جایگاه سوم این مسابقات ایستادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر برگزاری این مسابقات را در این شهرستان، نقطه عطفی در ورزش این شهر خواند و تصریح کرد: برگزاری تورنمنت بین‌المللی کبدی در خرمشهر باعث شد تا با این مسابقات در تقویم سالانه رسمی فدراسیون جهانی قرار گیرد.

خنفری عنوان کرد: بدین ترتیبت، مسابقات بین‌المللی کبدی جام فجر اروند، هرساله در دهه مبارک فجر، در شهرستان خرمشهر برگزار خواهد شد.

وی از اتفاق‌نظر فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران برای راه‌اندازی خانه کبدی در خرمشهر خبر داد و یادآور شد: بر همین اساس، برای راه‌اندازی این آکادمی، یک تخته تاتامی کامل برای خانه کبدی خرمشهر در نظر گرفته و تحویل این هیات در شهرستان شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان خرمشهر در پایان ابراز امیدواری کرد که برگزاری مسابقاتی در تمامی رشته‌ها در خرمشهر، باعث ایجاد علاقه در جوانان و ایجاد امکانات ورزشی شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار