تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۴۲۰۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا مشخص نیست
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید به علت مشکل مالی معلوم نیست تیمش بتواند برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به عمان برود
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید به علت مشکل مالی معلوم نیست تیمش بتواند برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به عمان برود.

سیداکبر پورموسوی بعد از شکست تیمش برابر پیکان، اظهار کرد: به بازیکنان هر دو تیم تبریک می‌گویم که در این زمین ناهموار و سخت فوتبال زیبا و دیدنی را ارائه کردند. به اقای جلالی هم به خاطر کسب این پیروزی تبریک می‌گویم.

وی افزود: از داور بازی گله دارم زیرا وقتی بازیکن به این شکل فشرده و در یک بازی ناهمواره بازی می‌کند، روی هر برخورد به بازیکنان ما اخطار داد. متاسفانه این موضوع روی عملکرد تیم ما تاثیر گذاشت. من فکر می‌کنم پس از اینکه 2 بر صفر پیش افتادیم داور با بازیکنان حریف مهربان‌تر رفتار می‌کرد. ما شکست‌مان برابر پیکان را می‌پذیریم اما امیدواریم طی چند روز باقی مانده بازیکنان‌مان را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم تا حضور خوبی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه آیا تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده است یا خیر گفت: باید بگویم تا الان که با شما صحبت می‌کنم نمی‌دانم تیم‌مان برای بازی به عمان اعزام خواهد شد یا خیر زیرا از نظر مالی باشگاه توان اعزام تیم را ندارد. فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده نمی‌تواند در این زمینه به ما کمکی بکند. وقتی تیمی به این شکل شخصیتش خوب می‌شود فکر می‌کنم به این مسابقه‌ها نرویم بهتر است. ما استقلال خوزستان ایران هستیم اما متاسفانه کسی به ما کمک نکرده است. نگاه‌ها فقط به تیم‌های پایتخت‌نشین است و کسی به ما نگاه ملی ندارد. من فقط می‌توانم بگویم شرمنده بازیکنان هستم که با دل و جان برای تیم بازی می‌کنند.

وی افزود: من به عنوان سرمربی وظیفه دارم تیمم را آماده کنم و تیم‌ ما 30 بهمن پرواز دارد. اگر نتوانیم پول ویزا و بلیت را بدهیم عملا نمی‌توانیم به عمان برویم.

پورموسوی ادامه داد: ما هنوز پاداش قهرمانی‌مان را از فدراسیون فوتبال نگرفته‌ایم و نمی‌دانیم اصلا قرار است به ما پاداش قهرمانی بدهند یا خیر.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار