تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۱۴۲۳۹۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بزرگترین میزبانی هندبال کشور در سال 95 در اهواز
برای اولین بار، خوزستان میزبان مسابقات هندبال باشگاهی کشور در بخش بانوان شد
برای اولین بار، خوزستان میزبان مسابقات هندبال باشگاهی کشور در بخش بانوان شد.

ناصر قاسمی، رییس هیات هندبال استان اظهار کرد: این رقابت‎ها گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم با حضور 324 ورزشکار در قالب 18 تیم از هفتم تا سیزدهم اسفندماه به میزبانی اهواز برگزار خواهد شد.

وی افزود: هيات هندبال گرمسار، هيات هندبال دامغان، هيات هندبال کردستان (دو تيم)،  هيات هندبال اصفهان، هيات هندبال اهواز، هيات هندبال زاهدان، هيات هندبال کازرون، هیات هندبال قم، هیات هندبال بوشهر، هیات هندبال یزد (دو تیم)، هيات هندبال مرکزی، هيات هندبال لرستان، هيات هندبال گیلان، هيات هندبال تهران به همراه تیم‎های بوکان و پاسارگاد قم، 18 تیم شرکت‎کننده در این دوره از مسابقات خواهند بود؛ ضمن این‎که این رقابت‎ها بزرگترین میزبانی هندبال کشور است که تاکنون در سال 95 در ایران برگزار شده است.

قاسمی در ادامه با بیان این‎که برای نخستین بار است که مسابقاتی در حوزه کشوری بانوان در خوزستان برگزار می‎شود، گفت: سیاست ما این است که توجهات در زمینه هندبال را بار دیگر به مرکز استان جلب کنیم و بار دیگر این رشته ورزشی را در مرکز استان نیز فعال کنیم.

وی افزود: به همین منظور قصد داریم با برگزاری مسابقات استانی و کشوری در مرکز استان، نگاه ویژه‎تری به اهواز داشته باشیم و هندبال را بار دیگر در این شهرستان احیا کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار