تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۱۴۲۴۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اظهارات دلنشین مهدی مومنی پس از برد مقابل نماینده عربستان
مهدی مومنی بازیکن تیم استقلال خوزستان می گوید که در نیمه اول شرایط سنگین هوای عمان ساق های بازیکنان تیم را سفت و سخت کرده بود ولی در نیمه دوم شرایط بهتر شد و بهتر بازی کردیم.
مهدی مومنی
مهدی مومنی در خصوص پیروزی‌ در اولین رقابت‌های آسیایی شان گفت: این اولین حضور استقلال‌خوزستان در جمع آسیایی‌ها بود و با غیرت بچه‌ها توانستیم اولین بازی را پیروز شویم. ما مستحق برد بودیم واقعا شرایط سخت بود و این برد حاصل کار خوب بچه‌ها بود.

مهدی مومنی در ادامه گفت: بازی را خوب شروع کردیم و در ادامه توانستیم به خوبی آن را اداره کنیم. در ابتدا هوای شرجی و سنگین عمان روی عملکرد بچه‌ها تاثیرگذار شده بود و ساق‌هایمان سفت و سخت شده بود اما در نیمه دوم و علی الخصوص دقایق پایانی توانستیم خوب گل بزنیم و خوب بازی کنیم. الفتحی‌ها بیشتر به بازی زمینی روی آورده بودند و موقعیت‌های بسیاری داشتند اما بچه‌های ما با دفاع خوب اجازه نفوذ به حریف ندادند.

مهدی مومنی درباره شرایط بد و نتیجه مثبتی که در این بازی گرفتند می‌گوید: با وجود بی‌پولی و امکانات کم و همچنین شرایط سخت به این بازی‌ها آمدیم و تمام توانمان را مقابل الفتح گذاشتیم تا پیروز میدان باشیم. همه به عشق مردم خوزستان و ایران به عمان سفر کردند و با این هدف به میدان رفتیم.

هافبک استقلال‌خوزستان درباره گلزنی علایی گفت: بیشتر بازیکنان اولین حضورشان را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تجربه می‌کردند که آنها متحمل فشار و استرس زیادی بودند اما آنها انگیزه بسیاری در گلزنی و نمایش خوب در این رقابت‌ها دارند که همانطور که دیدید علایی با گلزنی‌اش این را به اثبات رساند.

مهدی مومنی در خصوص عملکرد خودش می‌گوید: موقعیت‌هایی زیادی داشتم و می‌توانستم آنها را هم گل کنم که متاسفانه نشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر آنکه آیا می‌توانند این روند مثبت را تکرار کنند گفت: شرایط کار در استقلال‌خوزستان سخت است اما با این پیروزی می‌شود این روند مثبت را ادامه داد به شرط آنکه حس بردن در وجودمان همیشگی باشد.

مهدی مومنی درباره بی‌توجهی مسئولین می‌گوید: با تمام بی‌توجهی مسئولین که هیچ کمکی به باشگاه ما نداشته‌اند ثابت کردیم نماینده خوبی در آسیا هستیم و برای صعود به مراحل بعدی رقابت‌های آسیایی که با این اوضاع کار سختی داریم باید استقلال را از این شرایط بد دور کنند تا پیروزی‌های بیشتری داشته باشیم.

او در پایان باز هم پیروزی‌شان را تقدیم به مردم خوزستان می‌کند: باوجود شرایط بد آب‌وهوایی خوزستان توانستیم دل مردم خوزستان را شاد کنیم و این برد را همانطور که گفته بودیم به مردم خوزستان تقدیم می‌کنیم./پارس فوتبال

:
:
:
آخرین اخبار