تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۴۲۵۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر تهران
برای شرایط موجود خوزستان چند وزیر باید استعفا بدهند
عضو شورای اسلامی شهر تهران با توجه به مشکلات شهروندان در استان خوزستان گفت: برای وضعیت موجود ریزگردها باید چند وزیر استعفاء بدهند و تمامی کشور به عنوان شهروند خوزستان مطرح شوند
عضو شورای اسلامی شهر تهران با توجه به مشکلات شهروندان در استان خوزستان گفت: برای وضعیت موجود ریزگردها باید چند وزیر استعفاء بدهند و تمامی کشور به عنوان شهروند خوزستان مطرح شوند.

معصومه آباد در تذکرات پیش از دستور سیصد و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به مشکلات جنوب کشور به خصوص استان خوزستان اشاره کرد و گفت: بیش از 38 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و مردم خوزستان پس از دفاع مقدس و فرسودگی‌های سال‌های جنگ و مقاومت‌هایی که در دفاع مقدس داشتند، این روزها، روزهای سختی را سپری می‌کنند.

وی افزود: مردم خوزستان همان مردمی هستند که 8 سال در دفاع مقدس ایستادگی کردند و شهید و جانبار دادند و جریان دفاع مقدس را به یک جریان ملی تبدیل کردند و همیشه نام دفاع مقدس در کنار خوزستان بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: برآورد 1700 میلیارد تومانی برای رفع پدیده ریزگردها می‌کنند در صورتی که این پول از منابع استان‌های نفت‌خیز تأمین می‌شود.

آباد یادآور شد: 80 درصد نفت ایران در ایلام تا بوشهر امتداد و تأمین می‌شود.

وی گفت: 3 میلیون و 900 هزار بشکه نفت تولید شده است که 3 میلیون و 120 هزار بشکه در خوزستان تولید شده و رقم آن 622 میلیارد است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: در سال 94 حدود 14 میلیارد دلار صادرات محصولات نفتی داشتیم و چقدر این موضوع برای دولت جدی است.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود، چند وزیر باید استعفا بدهند؟!

آباد افزود: یک عزم مردمی می‌طلبد تا بتوانیم به رفع مشکل شهروندان خوزستانی اقدام کنیم البته باید یک شهروند افتخاری برای خوزستان در نظر بگیریم.

آباد یادآور شد: در ایام دفاع مقدس جمعیت خرمشهر را 35 میلیون نفر اعلام می‌کردند و تمامی کشور شهروند خرمشهر بودند. این روزها نیز باید تمامی کشور شهروند خوزستان شوند و سهم خود را به این استان بپردازند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار