تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۱۴۲۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نور افشانی شوشتر در شب‌ های آینده
شهردار شوشتر از نور افشانی معابر شهر شوشتر در شب‌های آتی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: آسمان شوشتر سه بار نور افشانی می‌شود.

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در سطح شهرستان شوشتر برنامه‌های بسیار زیادی اجرا می‌شود و به این دلیل شهرداری شوشتر نیز در سه مناسبت در این ایام آسمان شهر را نور افشانی خواهد کرد.

وی افزود: مقدمات کار برای این نور افشانی در سطح شهرستان فراهم شده است و برای این مهم اقلام مورد نیاز خریداری شده و مجوزهای رسمی اخذ شده است.

وی با اشاره به محل‌های نور افشانی در سطح شهرستان خاطر نشان کرد: این نور افشانی‌ها در میدان 17 شهریور شوشتر، امام زاده عبدالله انجام می‌شود.

دُر با اشاره به اینکه شهرداری برای دهه فجر برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته است، تاکید کرد: در دهه فجر سال‌جاری برافراشتن بالن‌های متوسط با گاز هلیم، نور افشانی آسمان شهر در سه نوبت و ... از برنامه‌هایی است که علاوه بر فضاسازی شهری توسط شهرداری شوشتر انجام شده است.

وی با اشاره به میزان درآمدهای شهرداری در ماه‌های گذشته خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی درآمد شهرداری شوشتر به ماهانه 6 میلیارد ریال رسیده است که این در شهرداری شوشتر از بدو تاسیس تا کنون سابقه نداشته است.

شهردار شوشتر خاطر نشان کرد: با تلاش بسیار زیادی که در حال انجام است می‌توان مشکلات شهرداری را از نظیر حقوق‌های معوق و ... را پرداخت کرد و در این باره نگرانی وجود ندارد.
برچسب ها: آرش دُر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
اقای شهرداربجای نورافشانی خیابان های فرهنگ شهروکوی نیرووبلوارکشاورز اسفالت کنی.چاله وچولهای اتوبان امام حسین وحاشیه های آن رادرست کنید.ورودی دزفول به شوشتر رادرست کنیدوالی ماشاء الله کارهای دیگر...................
:
:
:
آخرین اخبار