تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۱۴۲۷۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد نماینده ایذه از نحوه سفر روحانی به خوزستان: سفر رئیس جمهور بسیار بد مدیریت شد
در جریان این سفر وعده و وعیدهایی به صورت شفاهی داده شد اما اینکه این قول‎ها چقدر عملیاتی شود معلوم ومشخص نیست.
نماینده مردم ایذه در مجلس گفت: بنده به دلیل مدیریت ضعیف و نادرستی که در جریان سفر رئیس‎جمهور به خوزستان صورت گرفت در مجموع از سفر صورت گرفته رضایت چندانی ندارم.

هدایت‌الله خادمی نماینده مردم ایذه در مجلس شورای اسلامی درباره دستاوردهای سفر رئیس‎جمهور به خوزستان و تاثیر این سفر در حل مشکلات این استان اظهارکرد: بنده به دلیل مدیریت ضعیف و نادرستی که در جریان سفر رئیس‎جمهور به خوزستان صورت گرفت در مجموع از سفر صورت گرفته رضایت چندانی ندارم.

وی افزود: انتظار می‎رفت در جریان این سفر میزگردی با حضور نمایندگان خوزستان در مجلس و مسئولین استانی و دولتی با حضور رئیس‎جمهور صورت می‎گرفت تا مشکلات مردم خوزستان پیرامون آلودگی هوا به صورت اساسی مورد بحث وبررسی قرار می‎گرفت.

نماینده مردم ایذه در مجلس تاکید کرد: متاسفانه سفر رئیس‎جمهور به استان خوزستان بسیار بد مدیریت شد که مسبب این ماجرا را نباید خود رئیس ‏جمهور دانست بلکه این موضوع به دلیل عملکرد ضعیف بدنه دولت بوده است.

خادمی تصریح کرد: در جریان این سفر وعده و وعیدهایی به صورت شفاهی داده شد اما اینکه این قول‎ها چقدر عملیاتی شود معلوم ومشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه در جریان سفر رئیس‎جمهور به خوزستان و برگزاری نشست در این استان اجازه صحبت به همه داده نشد گفت: در این جلسه که نشست آشفته‎ای بود تنها برخی از مسئولین دولت اظهارنظرهایی را مطرح کردند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس تاکید کرد: بدون شک در جریان این سفر می‎توانستیم تصمیمات و تدابیر جدی‎تری را برای استان خوزستان اتخاذ می‎کردیم تا امروز مردم خوزستان نسبت به سفر رئیس‎جمهور به استان ناراضی نبودند.

خادمی خاطرنشان کرد: در جریان سفر رئیس‎جمهور به خوزستان عملا چیزی عاید مردم استان نشد که انتظار است دولت و شخص رئیس‎جمهور نسبت به وعده‎هایی که داده است در آینده به صورت جدی وارد عمل شود تا اوضاع از این بدتر نشود.
مرجع / میزان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کی شمس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
3
1
خادمی تو در حدی نیستی که علیه رئیس جمهور موضع گیری و انتقاد کنی .... مثلا خودت چکار کردی و چکار می کنی؟ چه دستاوردی داشتی؟ جزء تغییر و تعویض مدیران و مسئولان شهرستان ... تو هنوز بابت برکناری ات از مدیرعاملی نفت شمال و ... از این دولت ناراحتی .... فکر می کنی مردم با این جوسازی ها به روحانی رأی نمیدن
:
:
:
آخرین اخبار