تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۴۲۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارسال صورتحساب دیجیتال برق به ایمیل مشترکان برق اهواز

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اجرای طرحی به منظور ارسال صورتحساب دیجیتال برق به ایمیل مشترکان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان، موسی احسانی اظهار داشت: شهرستان اهواز دارای بیش از 435 هزار مشترک برق است که صورتحساب برق مصرفی آنها از طریق مأموران قرائت و توزیع این شرکت به دست مشترکان می‌رسد.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در توزیع صورتحساب برق وجود دارد و مواردی مانند بسته بودن در منازل و یا احتمال مفقود شدن صورتحساب در مجتمع‌های آپارتمانی، این شرکت نسبت به ارسال صورتحساب دیجیتال برق مصرفی به مشترکان اقدام نموده است که مورد استقبال شهروندان اهوازی قرار گرفته است.

معاون فروش و خدمات مشترکین برق اهواز در ادامه گفت: در طرحی جدید این شرکت به منظور دریافت مطمئن صورتحساب برق مصرفی و سهولت در نحوه پرداخت به صورت غیر حضوری نسبت به ارسال 325 هزار صورتحساب دیجیتال به تلفن همراه مشترکان عادی شامل خانگی، تجاری و ارسال 965 صورتحساب دیجیتال به ایمیل مشترکان صنعتی اقدام کرده است.

احسانی تصریح کرد: همه شهروندان اهوازی می‌توانند با ارسال شماره پرونده قبض برق و ایمیل خود از طریق تلفن همراه به سامانه پیام کوتاه این شرکت به شماره 30008121 از این پس صورتحساب برق مصرفی خود را از طریق این سامانه بر روی تلفن همراه و ایمیل خود دریافت نمایند.

معاون شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اهواز همچنین از افزایش روند پرداخت غیرحضوری قبوض برق شهروندان خبر داد و گفت: پرداخت صورتحساب برق به صورت غیرحضوری و از طریق دستگاه‌های عابر بانک، اینترنت و تلفن ثابت در طول سال‌های اخیر بسیار مورد توجه شهروندان اهوازی قرار گرفته است به گونه‌ای که براساس آمارهای موجود در سال 87 از مجموع کل مشترکان شهرستان اهواز فقط 20  درصد از روش غیرحضوری نسبت به پرداخت قبوض برق  خود اقدام کردند که این آمار در سال88 و 89 به ترتیب به میزان 47 درصد و 62 درصد  افزایش پیدا کرده و در 10 ماهه نخست سال 90 بیش از 70 درصد از صورتحساب‌های مشترکین برق اهواز از طریق غیرحضوری پرداخت شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
حسین رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
0
0
بسیار کار مفیدی است لطفآ ارسال کنید
عبداله فرهانی جزیره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
0
0
صورت حساب برق روی سامانه بر داشته شد
علت چیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
قبض ازسایت حذف شدچرا؟؟؟؟؟؟
:
:
:
آخرین اخبار