تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۴۳۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تامین 750 خشت طلا برای طلاکاری ایوان علوی در نجف اشرف

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان از تامین 750 خشت طلا توسط مردم استان در ماه‌های گذشته خبر داد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید محمود موسوی عصر امروز در جریان بازدید نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از روند طلاکاری ایوان طلای حرم علوی اظهار داشت: برای طلاکاری حرم علوی 12 هزار و 500 خشت طلا نیاز است که تاکنون بیش از 750 خشت طلا توسط مردم استان تامین شده است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از کارهای مهم ستاد عتبات عالیات در خوزستان، آن است که حرکت بازسازی عتبات را به حرکت فعال مردمی و معنوی و فرهنگی در استان تبدیل کرده‌ایم.

موسوی با بیان اینکه مراحل مختلف لازم برای اجرای پروژه مرمت ایوان حضرت علی(ع) طی شده است گفت: با اطلاع‌رسانی و اعتمادسازی خوبی که در جامعه صورت گرفته است، سیل کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به سوی ستاد عتبات عالیات خوزستان سرازیر است. از این رو باید از این حرکت مردم تشکر و تقدیر به عمل آورد که عملاً عشق و علاقه خود را به اهل‌بیت(ع) نشان داده‌اند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ادامه داد: تاکنون 750 خشت به فروش رسیده است که در قبال هر خشت سند افتخاری به خریداران اعطا می‌‌شود.

وی گفت: پروژه بازسازی ایوان حضرت علی(ع) در چهار مرحله پیگیری می‌‌شود که مرحله نخست آن به اتمام رسید و مرحله دوم آن پایان بهمن‌ماه تمام می‌شود.

وی گفت: مرحله سوم بازسازی ایوان حضرت علی(ع)، مرحله پر کار، سنگینی و پر هزینه‌ای است که پس از پایان مرحله دوم آغاز می‌شود و مرحله چهارم مربوط به کارهای حاشیه و اطراف ایوان است.

موسوی افزود: کار مرمت و بازسازی ایوان از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است که با مشارکت مردم و علاقه‌مندان و با اطلاع‌رسانی ویژه در مرحله بعد نیز به سرعت صورت خواهد گرفت.

:
:
:
آخرین اخبار